APRILIA AF 1 125 Replica DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność skokowa: 125 cm3
Typ silnika: Jednocylindrowy, 2-suwowy
Moc maksymalna: 25 KM (18.2 kW) przy 10000 RPM
Moment obrotowy: 18 Nm przy 8000 RPM
Stopień sprężania: 15.5:1
Średnica cylindra: 53 mm
Układ rozrządu: Membrana z kontrolą przelotu okna wydechowego
System chłodzenia: Ciecz
Układ zasilania: Gaźnik Dell'Orto 28mm
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch
Waga motocykla gotowego do jazdy: 147 kg
Zawieszenie przednie: Widelec teleskopowy z 4-stopniową regulacją
Zawieszenie tylne: Monowahacz Sebac
Opona przednia: 100/80-16
Opona tylna: 120/80-16
Hamulec przedni: Jednotarczowy 260 mm
Hamulec tylny: Jednotarczowy 240 mm
Prędkość maksymalna: 156 km/h
Okres produkcji: 1988-1992

CECHY

  • Jednocylindrowy, 2-suwowy silnik, znany z dynamiczności.
  • 6-biegowa skrzynia biegów zapewniająca płynne zmiany przełożeń.
  • Chłodzenie cieczą zwiększające wydajność silnika.
  • Zaawansowane zawieszenie z regulowanym widelcem teleskopowym z przodu i monowahaczem Sebac z tyłu.
  • Sportowy wygląd i lekka konstrukcja ułatwiające manewry.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia AF1 125 Replica była znana ze swojej imponującej prędkości maksymalnej, która wynosiła 156 km/h. Jak na motocykl o pojemności 125 cm3, taka prędkość była znacząca i stawiała go w czołówce w swojej klasie. Projektanci osiągnęli to za pomocą precyzyjnie zaprojektowanego 2-suwowego silnika oraz zoptymalizowanego układu przeniesienia napędu. To czyniło AF1 125 idealnym wyborem dla młodych entuzjastów szybkiej jazdy, którzy szukali motocykla oferującego zarówno emocje, jak i niezawodność. Prędkość maksymalna była jednym z kluczowych czynników, które przyciągały kupujących do tego modelu, zaspokajając potrzeby tych, którzy poszukiwali wrażeń z jazdy na otwartych drogach.