APRILIA AF 1 125 Replica DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Pojemność skokowa:
125 cm3
Typ silnika:
Jednocylindrowy, 2-suwowy
Moc maksymalna:
25 KM (18.2 kW) przy 10000 RPM
Moment obrotowy:
18 Nm przy 8000 RPM
Stopień sprężania:
15.5:1
Średnica cylindra:
53 mm
Układ rozrządu:
Membrana z kontrolą przelotu okna wydechowego
System chłodzenia:
Ciecz
Układ zasilania:
Gaźnik Dell'Orto 28mm
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Wtórne przeniesienie napędu:
Łańcuch
Waga motocykla gotowego do jazdy:
147 kg
Zawieszenie przednie:
Widelec teleskopowy z 4-stopniową regulacją
Zawieszenie tylne:
Monowahacz Sebac
Opona przednia:
100/80-16
Opona tylna:
120/80-16
Hamulec przedni:
Jednotarczowy 260 mm
Hamulec tylny:
Jednotarczowy 240 mm
Prędkość maksymalna:
156 km/h
Okres produkcji:
1988-1992
CECHY
- Jednocylindrowy, 2-suwowy silnik, znany z dynamiczności.
- 6-biegowa skrzynia biegów zapewniająca płynne zmiany przełożeń.
- Chłodzenie cieczą zwiększające wydajność silnika.
- Zaawansowane zawieszenie z regulowanym widelcem teleskopowym z przodu i monowahaczem Sebac z tyłu.
- Sportowy wygląd i lekka konstrukcja ułatwiające manewry.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia AF1 125 Replica była znana ze swojej imponującej prędkości maksymalnej, która wynosiła 156 km/h. Jak na motocykl o pojemności 125 cm3, taka prędkość była znacząca i stawiała go w czołówce w swojej klasie. Projektanci osiągnęli to za pomocą precyzyjnie zaprojektowanego 2-suwowego silnika oraz zoptymalizowanego układu przeniesienia napędu. To czyniło AF1 125 idealnym wyborem dla młodych entuzjastów szybkiej jazdy, którzy szukali motocykla oferującego zarówno emocje, jak i niezawodność. Prędkość maksymalna była jednym z kluczowych czynników, które przyciągały kupujących do tego modelu, zaspokajając potrzeby tych, którzy poszukiwali wrażeń z jazdy na otwartych drogach.