APRILIA Atlantic 200 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Prześwit:
191 mm
Stopień sprężania:
11.5:1
Waga:
160 kg
Szerokość całkowita:
899 mm
Końcowy napęd:
pasek
Przednie zawieszenie:
teleskopowy widelec 35 mm
Pojemność skokowa:
199 cm3
Rozstaw osi:
1471 mm
Średnica cylindra i skok tłoka:
71 mm
Opony tył:
130/70-13
System zasilania paliwem:
gaźnik Keihin CVK 7C 30 mm
Moc:
13/8000 kW(KM)/RPM
Skrzynia biegów:
CVT
Rama:
stal
Długość całkowita:
2101 mm
Tylne zawieszenie:
regulowany monoshock
Moment obrotowy:
11/7250 Nm/RPM
Wysokość siedzenia:
770 mm
Opony przód:
110/90-13
Pojemność zbiornika paliwa:
9.8 L
Rozpoczęcie produkcji:
2002
Koniec produkcji:
2003
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Niska masa – tylko 160 kg, co ułatwia manewrowanie.
- Zaleta: Spory prześwit – 191 mm, idealny na nierówności terenu.
- Zaleta: Komfortowe zawieszenie – regulowany monoshock z tyłu.
- Wada: Moc – zaledwie 13 KM, co może być niewystarczające dla bardziej wymagających użytkowników.
- Wada: Gaźnik – starsze technologie mogą powodować wyższe zużycie paliwa.
CECHY
- Praktyczna pojemność zbiornika paliwa – 9,8 litra, co daje przyzwoity zasięg między tankowaniami.
- Wysokość siedzenia 770 mm, co zapewnia wygodę nawet dla niższych kierowców.
- Porządna rama stalowa, zapewniająca dobrą stabilność i trwałość.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia Atlantic 200 to skuter wyposażony w silnik o mocy 13 kW przy 8000 obr./min z momentem obrotowym 11 Nm przy 7250 obr./min. Te parametry, w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów CVT i stosunkowo niską masą własną 160 kg, zapewniają odpowiednią dynamikę zarówno w jeździe miejskiej, jak i pozamiejskiej. Jednostka napędowa o pojemności 199 cm³ ze stopniem sprężania 11.5:1 jest zasilana poprzez gaźnik Keihin CVK 7C o średnicy gardzieli 30 mm.