APRILIA Atlantic 200 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Prześwit: 191 mm
Stopień sprężania: 11.5:1
Waga: 160 kg
Szerokość całkowita: 899 mm
Końcowy napęd: pasek
Przednie zawieszenie: teleskopowy widelec 35 mm
Pojemność skokowa: 199 cm3
Rozstaw osi: 1471 mm
Średnica cylindra i skok tłoka: 71 mm
Opony tył: 130/70-13
System zasilania paliwem: gaźnik Keihin CVK 7C 30 mm
Moc: 13/8000 kW(KM)/RPM
Skrzynia biegów: CVT
Rama: stal
Długość całkowita: 2101 mm
Tylne zawieszenie: regulowany monoshock
Moment obrotowy: 11/7250 Nm/RPM
Wysokość siedzenia: 770 mm
Opony przód: 110/90-13
Pojemność zbiornika paliwa: 9.8 L
Rozpoczęcie produkcji: 2002
Koniec produkcji: 2003

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Niska masa – tylko 160 kg, co ułatwia manewrowanie.
  • Zaleta: Spory prześwit – 191 mm, idealny na nierówności terenu.
  • Zaleta: Komfortowe zawieszenie – regulowany monoshock z tyłu.
  • Wada: Moc – zaledwie 13 KM, co może być niewystarczające dla bardziej wymagających użytkowników.
  • Wada: Gaźnik – starsze technologie mogą powodować wyższe zużycie paliwa.

CECHY

  • Praktyczna pojemność zbiornika paliwa – 9,8 litra, co daje przyzwoity zasięg między tankowaniami.
  • Wysokość siedzenia 770 mm, co zapewnia wygodę nawet dla niższych kierowców.
  • Porządna rama stalowa, zapewniająca dobrą stabilność i trwałość.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia Atlantic 200 to skuter wyposażony w silnik o mocy 13 kW przy 8000 obr./min z momentem obrotowym 11 Nm przy 7250 obr./min. Te parametry, w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów CVT i stosunkowo niską masą własną 160 kg, zapewniają odpowiednią dynamikę zarówno w jeździe miejskiej, jak i pozamiejskiej. Jednostka napędowa o pojemności 199 cm³ ze stopniem sprężania 11.5:1 jest zasilana poprzez gaźnik Keihin CVK 7C o średnicy gardzieli 30 mm.