APRILIA Caponord 1200 ABS Rally DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Współczynnik Sprężania:
12.0:1
Rama:
modularna rama ze stali rurowej
Przednie Zawieszenie:
43 mm widelec upside-down Sachs z pełną regulacją kompresji i odbicia oraz napięcia sprężyny
Szerokość Całkowita:
1438 mm
Masa:
228 kg
Tylni Hamulec:
240 mm tarcza ze stali nierdzewnej
Pojemność Silnika:
1197 cm3
Przedni Hamulec:
podwójne 320 mm pływające tarcze ze stali nierdzewnej
Wysokość Siedzenia:
841 mm
Typ Silnika:
silnik V90 czterosuwowy wzdłużny 90 stopni V-twin
Rozstaw Osi:
1440 mm
Średnica X Skok:
107 mm
Opona Tylna:
170/60 R17
Skrzynia Biegów:
6-biegowa
Układ Paliwowy:
EFI
Moc Silnika:
125 kW
Moment Obrotowy:
114 Nm
Długość Całkowita:
1440 mm
Tylne Zawieszenie:
wahacz z aluminium Sachs z hydraulicznym amortyzatorem z regulowanym odbiciem i napięciem sprężyny
Opona Przednia:
120/70 R19
Pojemność Zbiornika Paliwa:
23.8 l
Napęd Końcowy:
łańcuch
Rok rozpoczęcia produkcji:
2015
Rok zakończenia produkcji:
2016
PLUSY I MINUSY
- Zalety: Komfortowa i stabilna jazda nawet na długich trasach.
- Zalety: Wysoka jakość materiałów i atrakcyjny design.
- Zalety: Dobry stosunek mocy do wagi dla dynamicznej jazdy.
- Wady: Wysokie koszty eksploatacji w porównaniu do niektórych konkurentów.
- Wady: Niektóre techniczne usterki zgłaszane przez użytkowników.
CECHY
- Silnik V90 z układem EFI zapewniający płynne przyspieszenie.
- System ABS jako standard, poprawiający bezpieczeństwo.
- Regulowane zawieszenie przednie i tylne dla lepszego komfortu jazdy.
- Duża pojemność zbiornika paliwa, idealna na długie podróże.
- Podwójny system hamulcowy dla lepszej kontroli i bezpieczeństwa.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia Caponord 1200 ABS Rally, ze swoim mocnym silnikiem V90 o pojemności 1197 cm3, potrafi osiągnąć imponującą prędkość maksymalną. Choć dokładna wartość V-Max nie została tutaj podana, motocykle o podobnych parametrach technicznych z tej kategorii są w stanie przekroczyć prędkość 200 km/h. Taka prędkość sprawia, że Caponord 1200 ABS Rally jest idealnym wyborem dla entuzjastów poszukujących motocyklu, który poradzi sobie nie tylko w trudnym terenie, ale również na autostradach, gdzie można w pełni wykorzystać jego potencjał.