APRILIA Caponord ETV 1000 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
System paliwowy:
EFI
Moc:
98 KM przy 8250 obr./min
Rama:
stalowa
Stopień sprężania:
10.4:1
Wysokość siedzenia:
820 mm
Rozstaw osi:
1544 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
25.0 L
Opona przednia:
110/80-19
Napęd końcowy:
łańcuch
Szerokość całkowita:
876 mm
Przednie zawieszenie:
50mm Marzocchi telescopic fork
Napęd pierwotny:
przekładnia
Opona tylna:
150/70-17
Średnica cylindra i skok:
97 mm
Pojemność skokowa:
998 cm3
Masa:
215 kg
Tylne zawieszenie:
Sachs adjustable monoshock
Długość całkowita:
2309 mm
Moment obrotowy:
98 Nm przy 6250 obr./min
Rok rozpoczęcia produkcji:
2000
Rok zakończenia produkcji:
2001
PLUSY I MINUSY
- Wysoka prędkość maksymalna, co sprzyja dynamicznej jeździe.
- Duża pojemność zbiornika paliwa umożliwiająca długie podróże bez częstego tankowania.
- Wysokiej jakości zawieszenie Marzocchi i Sachs zapewnia komfort na długich trasach.
- Starszy model, co może oznaczać trudności w zdobywaniu części zamiennych.
- Wyższa waga motocykla może być problematyczna dla mniej doświadczonych kierowców.
CECHY
- Silnik o mocy 98 KM, co daje solidne osiągi w trasach turystycznych.
- Wyposażony w zaawansowany system paliwowy EFI dla lepszej efektywności.
- Solidna stalowa rama gwarantuje trwałość i stabilność podczas jazdy.
- Duży rozstaw osi zapewnia stabilność nawet przy większych prędkościach.
- Zawieszenie przystosowane do różnorodnych warunków drogowych.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
APRILIA Caponord ETV 1000 osiąga maksymalną prędkość 210 km/h. To imponująca wartość dla motocykla, który należy do kategorii sportowo-turystycznych. Prędkość maksymalna jest jednym z kluczowych parametrów, które przyciągają miłośników dwóch kółek do tego modelu. Osiągając taką prędkość, Caponord ETV 1000 umożliwia dynamiczną jazdę na dłuższych trasach, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla podróżników poszukujących emocji.