APRILIA ETX 350 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Napęd końcowy:
łańcuch
Zawieszenie przednie:
widelec teleskopowy
Napęd główny:
przekładnie
Opona tylna:
130/80-17
Opona przednia:
90/90-21
Moc:
26 KM przy 7500 obr./min
Pojemność zbiornika paliwa:
12,9 l
Hamulec tylny:
pojedynczy dysk
Pojemność skokowa:
349 cm³
Rama:
stalowa
System zasilania:
gaźnik
Rozstaw osi:
1481 mm
Hamulec przedni:
pojedynczy dysk
Średnica x skok tłoka:
79 mm
Waga:
167 kg
Stopień sprężania:
9,6:1
Zawieszenie tylne:
monoshock
Moment obrotowy:
28 Nm przy 6000 obr./min
Rok rozpoczęcia produkcji:
1985
Rok zakończenia produkcji:
1986
PLUSY I MINUSY
- Zalety: Lekka konstrukcja ułatwiająca manewrowanie.
- Zalety: Solidne zawieszenie przednie i tylne zapewniające komfort jazdy.
- Zalety: Efektywny system hamulcowy gwarantuje bezpieczeństwo.
- Wady: Ograniczona prędkość maksymalna w porównaniu do nowoczesnych motocykli.
- Wady: Gaźnikowy system zasilania może być mniej wydajny.
CECHY
- Charakterystyka: Wyjątkowa wytrzymałość i trwałość dzięki stalowej ramie.
- Charakterystyka: Wszechstronność użytkowania na szosach i w terenie.
- Charakterystyka: Klasyczna linia designu, która przyciąga miłośników retro stylu.
- Charakterystyka: Kompaktowe wymiary, które ułatwiają prowadzenie w wąskich przestrzeniach.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia ETX 350 osiąga maksymalną prędkość około 120 km/h, co stawia ją w kategorii motocykli o umiarkowanej prędkości. Dzięki swojemu specyficznemu designowi i charakterystyce silnika, motocykl oferuje dynamiczne przyspieszenie i satysfakcjonującą prędkość na drogach i szlakach. Prędkość ta jest idealna dla entuzjastów, którzy nie tylko cenią sobie jazdę po asfalcie, ale również w terenie.