APRILIA ETX 350 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Napęd końcowy: łańcuch
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy
Napęd główny: przekładnie
Opona tylna: 130/80-17
Opona przednia: 90/90-21
Moc: 26 KM przy 7500 obr./min
Pojemność zbiornika paliwa: 12,9 l
Hamulec tylny: pojedynczy dysk
Pojemność skokowa: 349 cm³
Rama: stalowa
System zasilania: gaźnik
Rozstaw osi: 1481 mm
Hamulec przedni: pojedynczy dysk
Średnica x skok tłoka: 79 mm
Waga: 167 kg
Stopień sprężania: 9,6:1
Zawieszenie tylne: monoshock
Moment obrotowy: 28 Nm przy 6000 obr./min
Rok rozpoczęcia produkcji: 1985
Rok zakończenia produkcji: 1986

PLUSY I MINUSY

  • Zalety: Lekka konstrukcja ułatwiająca manewrowanie.
  • Zalety: Solidne zawieszenie przednie i tylne zapewniające komfort jazdy.
  • Zalety: Efektywny system hamulcowy gwarantuje bezpieczeństwo.
  • Wady: Ograniczona prędkość maksymalna w porównaniu do nowoczesnych motocykli.
  • Wady: Gaźnikowy system zasilania może być mniej wydajny.

CECHY

  • Charakterystyka: Wyjątkowa wytrzymałość i trwałość dzięki stalowej ramie.
  • Charakterystyka: Wszechstronność użytkowania na szosach i w terenie.
  • Charakterystyka: Klasyczna linia designu, która przyciąga miłośników retro stylu.
  • Charakterystyka: Kompaktowe wymiary, które ułatwiają prowadzenie w wąskich przestrzeniach.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia ETX 350 osiąga maksymalną prędkość około 120 km/h, co stawia ją w kategorii motocykli o umiarkowanej prędkości. Dzięki swojemu specyficznemu designowi i charakterystyce silnika, motocykl oferuje dynamiczne przyspieszenie i satysfakcjonującą prędkość na drogach i szlakach. Prędkość ta jest idealna dla entuzjastów, którzy nie tylko cenią sobie jazdę po asfalcie, ale również w terenie.