APRILIA MXV 4.5 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Rama:
Stalowa Cr-Mo z elementami pionowymi ze stopu aluminium. Kąt główki ramy 26,2°. Lekka tylna sekcja ramy.
Stopień sprężania:
13:1
Długość całkowita:
2189 mm
Przedni hamulec:
270 mm lekka tarcza ze stali nierdzewnej z pływającym zaciskiem Nissin.
Rozstaw osi:
1499 mm
Wysokość siedzenia:
960 mm
Szerokość całkowita:
815 mm
Przednie zawieszenie:
50 mm widelec Marzocchi typu upside down z regulacją kompresji i odbicia.
Tylny:
Dunlop 110/90-19 62M
Średnica cylindra x skok tłoka:
76 mm
Napęd podstawowy:
Koła zębate śrubowe
Pojemność silnika:
449 cm3
Tylny hamulec:
240 mm lekka tarcza ze stali nierdzewnej z pływającym zaciskiem Nissin.
Przedni:
Dunlop 80/100-21 51M
Pojemność zbiornika paliwa:
7,6 l
Napęd końcowy:
Łańcuch
Rok rozpoczęcia produkcji:
2009
Rok zakończenia produkcji:
2010
PLUSY I MINUSY
- Wady: Potencjalne problemy z elektroniką, co czasem prowadzi do drobnych usterek.
- Zalety: Mocna konstrukcja i doskonałe osiągi, szczególnie dla miłośników dynamicznej jazdy.
CECHY
- Lekka i wytrzymała rama ze stali Cr-Mo z elementami aluminiowymi, która zapewnia stabilność i trwałość.
- Precyzyjne zawieszenie Marzocchi, które pozwala na dostosowanie do różnych warunków jazdy.
- Niewielka pojemność silnika 449 cm3, co przyczynia się do lekkości i zwrotności motocykla.
- Niskie zużycie paliwa dzięki pojemności zbiornika wynoszącej 7,6 litra.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Jednym z najbardziej ekscytujących aspektów jazdy na motocyklu Aprilia MXV 4.5 jest doświadczanie jego maksymalnej prędkości. Motocykl ten, dzięki swojej konstrukcji i lekkości, osiąga wysokie prędkości, oferując jednocześnie stabilność nawet przy dużych obrotach. Prędkość maksymalna, znana jako V-Max, jest kluczowym parametrem dla wielu entuzjastów motocykli, którzy często poszukują maszyn zdolnych do zaspokojenia ich pragnienia adrenaliny i emocji. Aprilia MXV 4.5 nie zawodzi pod tym względem, zapewniając radość z jazdy i satysfakcję z osiąganych wyników.