APRILIA MXV 4.5 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Rama: Stalowa Cr-Mo z elementami pionowymi ze stopu aluminium. Kąt główki ramy 26,2°. Lekka tylna sekcja ramy.
Stopień sprężania: 13:1
Długość całkowita: 2189 mm
Przedni hamulec: 270 mm lekka tarcza ze stali nierdzewnej z pływającym zaciskiem Nissin.
Rozstaw osi: 1499 mm
Wysokość siedzenia: 960 mm
Szerokość całkowita: 815 mm
Przednie zawieszenie: 50 mm widelec Marzocchi typu upside down z regulacją kompresji i odbicia.
Tylny: Dunlop 110/90-19 62M
Średnica cylindra x skok tłoka: 76 mm
Napęd podstawowy: Koła zębate śrubowe
Pojemność silnika: 449 cm3
Tylny hamulec: 240 mm lekka tarcza ze stali nierdzewnej z pływającym zaciskiem Nissin.
Przedni: Dunlop 80/100-21 51M
Pojemność zbiornika paliwa: 7,6 l
Napęd końcowy: Łańcuch
Rok rozpoczęcia produkcji: 2009
Rok zakończenia produkcji: 2010

PLUSY I MINUSY

  • Wady: Potencjalne problemy z elektroniką, co czasem prowadzi do drobnych usterek.
  • Zalety: Mocna konstrukcja i doskonałe osiągi, szczególnie dla miłośników dynamicznej jazdy.

CECHY

  • Lekka i wytrzymała rama ze stali Cr-Mo z elementami aluminiowymi, która zapewnia stabilność i trwałość.
  • Precyzyjne zawieszenie Marzocchi, które pozwala na dostosowanie do różnych warunków jazdy.
  • Niewielka pojemność silnika 449 cm3, co przyczynia się do lekkości i zwrotności motocykla.
  • Niskie zużycie paliwa dzięki pojemności zbiornika wynoszącej 7,6 litra.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Jednym z najbardziej ekscytujących aspektów jazdy na motocyklu Aprilia MXV 4.5 jest doświadczanie jego maksymalnej prędkości. Motocykl ten, dzięki swojej konstrukcji i lekkości, osiąga wysokie prędkości, oferując jednocześnie stabilność nawet przy dużych obrotach. Prędkość maksymalna, znana jako V-Max, jest kluczowym parametrem dla wielu entuzjastów motocykli, którzy często poszukują maszyn zdolnych do zaspokojenia ich pragnienia adrenaliny i emocji. Aprilia MXV 4.5 nie zawodzi pod tym względem, zapewniając radość z jazdy i satysfakcję z osiąganych wyników.