APRILIA Pegaso 600 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Opona tylna: 130/80-17
Primarne przeniesienie napędu: zębatki
System paliwowy: gaźnik DellOrto 34 mm
Rama: stalowa
Średnica x skok tłoka: 94 mm
Hamulce przednie: pojedyncza tarcza
Moc: 45/7000 KW(hp)/RPM
Pojemność zbiornika paliwa: 9.8 L
Opona przednia: 100/90-19
Stopień sprężania: 9.4:1
Waga: 148 kg
Ostateczny napęd: łańcuch
Zawieszenie przednie: odwrócony widelec
Moment obrotowy: 49/6000 Nm/RPM
Zawieszenie tylne: regulowany monoshock z APS
Pojemność skokowa: 562 cm3
Hamulce tylne: pojedyncza tarcza

PLUSY I MINUSY

  • Silnik jest oceniany bardzo wysoko, użytkownicy doceniają jego wydajność.
  • Skrzynia biegów działa dobrze, ale mogłaby być lepsza.
  • Układ hamulcowy z pojedynczymi tarczami jest dostateczny, ale nie idealny.
  • Komfort jazdy jest odpowiedni, chociaż niektóre opinie wskazują na potrzebę poprawy.
  • Ergonomia motocykla jest uznawana za względnie słabą.
  • Koszty utrzymania są niskie, co jest dużym plusem.
  • Model produkowany tylko w latach 1990-1991.
  • Stosunek jakości do ceny pozostawia wiele do życzenia.

CECHY

  • Jednocylindrowy silnik o mocy 45 KM przy 7000 obr/min.
  • Regulowane zawieszenie tylne z APS dla lepszej kontroli.
  • Solidna stalowa rama zapewniająca trwałość.
  • Skuteczny system paliwowy z gaźnikiem DellOrto 34 mm.
  • Kompaktowe rozmiary opony przedniej (100/90-19) i tylnej (130/80-17) dla manewrowości.
  • Stylowy design typowy dla Aprilii, przyciągający wzrok na drodze.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Prędkość maksymalna, znana również jako V-Max, jest jednym z kluczowych parametrów motocykli sportowych oraz turystycznych. Aprilia Pegaso 600, dzięki swoim charakterystykom konstrukcyjnym oraz wydajnemu silnikowi o mocy 45 koni mechanicznych, może osiągnąć imponującą prędkość maksymalną. W zależności od okoliczności, takich jak rodzaj nawierzchni oraz warunki pogodowe, Pegaso 600 jest zdolna do rozwinięcia prędkości do 160 km/h. Jest to prędkość umożliwiająca nie tylko dynamiczną jazdę po autostradach, ale i pewne wyjście na tor wyścigowy. Jednakże należy pamiętać, że bezpieczna jazda powinna zawsze być priorytetem, a zachowanie odpowiedniej kontroli nad maszyną wymaga doświadczenia i rozwagi.