APRILIA Pegaso 600 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Opona tylna:
130/80-17
Primarne przeniesienie napędu:
zębatki
System paliwowy:
gaźnik DellOrto 34 mm
Rama:
stalowa
Średnica x skok tłoka:
94 mm
Hamulce przednie:
pojedyncza tarcza
Moc:
45/7000 KW(hp)/RPM
Pojemność zbiornika paliwa:
9.8 L
Opona przednia:
100/90-19
Stopień sprężania:
9.4:1
Waga:
148 kg
Ostateczny napęd:
łańcuch
Zawieszenie przednie:
odwrócony widelec
Moment obrotowy:
49/6000 Nm/RPM
Zawieszenie tylne:
regulowany monoshock z APS
Pojemność skokowa:
562 cm3
Hamulce tylne:
pojedyncza tarcza
PLUSY I MINUSY
- Silnik jest oceniany bardzo wysoko, użytkownicy doceniają jego wydajność.
- Skrzynia biegów działa dobrze, ale mogłaby być lepsza.
- Układ hamulcowy z pojedynczymi tarczami jest dostateczny, ale nie idealny.
- Komfort jazdy jest odpowiedni, chociaż niektóre opinie wskazują na potrzebę poprawy.
- Ergonomia motocykla jest uznawana za względnie słabą.
- Koszty utrzymania są niskie, co jest dużym plusem.
- Model produkowany tylko w latach 1990-1991.
- Stosunek jakości do ceny pozostawia wiele do życzenia.
CECHY
- Jednocylindrowy silnik o mocy 45 KM przy 7000 obr/min.
- Regulowane zawieszenie tylne z APS dla lepszej kontroli.
- Solidna stalowa rama zapewniająca trwałość.
- Skuteczny system paliwowy z gaźnikiem DellOrto 34 mm.
- Kompaktowe rozmiary opony przedniej (100/90-19) i tylnej (130/80-17) dla manewrowości.
- Stylowy design typowy dla Aprilii, przyciągający wzrok na drodze.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Prędkość maksymalna, znana również jako V-Max, jest jednym z kluczowych parametrów motocykli sportowych oraz turystycznych. Aprilia Pegaso 600, dzięki swoim charakterystykom konstrukcyjnym oraz wydajnemu silnikowi o mocy 45 koni mechanicznych, może osiągnąć imponującą prędkość maksymalną. W zależności od okoliczności, takich jak rodzaj nawierzchni oraz warunki pogodowe, Pegaso 600 jest zdolna do rozwinięcia prędkości do 160 km/h. Jest to prędkość umożliwiająca nie tylko dynamiczną jazdę po autostradach, ale i pewne wyjście na tor wyścigowy. Jednakże należy pamiętać, że bezpieczna jazda powinna zawsze być priorytetem, a zachowanie odpowiedniej kontroli nad maszyną wymaga doświadczenia i rozwagi.