APRILIA Pegaso 650 Road DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Stopień sprężania:
9.1:1
Prześwit:
249 mm
Waga:
175 kg
Napęd końcowy:
łańcuch
Szerokość całkowita:
810 mm
Przednie zawieszenie:
widelec Marzocchi upside-down 45mm
Długość całkowita:
2159 mm
Pojemność skokowa:
652 cm3
Tylnie zawieszenie:
tylny amortyzator regulowany z APS
Wysokość siedzenia:
810 mm
Moment obrotowy:
60/6500 Nm/RPM
Napęd główny:
przekładnia
Tył:
130/80-17
System zasilania:
EFI
Rama:
stalowa
Przód:
100/90-19
Moc:
49/7000 KW(hp)/RPM
Pojemność zbiornika paliwa:
13.2 L
Średnica cylindra x skok tłoka:
99 mm
Rozstaw osi:
1478 mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
1997
Rok zakończenia produkcji:
1998
PLUSY I MINUSY
- Zalety: Atrakcyjny wygląd, sportowy design, komfort jazdy, dobre osiągi.
- Wady: Wysoka cena zakupu, drobne usterki mechaniczne.
CECHY
- Widelec przedni Marzocchi upside-down 45mm zapewniający stabilność.
- Regulowany tylny amortyzator z APS dla lepszego komfortu jazdy.
- Pojemny zbiornik paliwa 13.2 litra pozwalający na długie przejażdżki.
- Solidna stalowa rama zapewniająca trwałość i bezpieczeństwo.
- Efektywny system EFI zapewniający wydajność paliwową.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Prędkość maksymalna, czyli V-Max, modelu Aprilia Pegaso 650 Road z lat 1997-1998 oscyluje wokół 160 km/h. Ta prędkość maksymalna pozwala na dynamiczną jazdę zarówno w mieście, jak i na trasie, co czyni ten motocykl uniwersalnym rozwiązaniem dla różnych stylów jazdy. Dobre osiągi wynikały z zastosowania wydajnego silnika o pojemności 652 cm3, który generował odpowiednią moc i moment obrotowy, aby zapewnić płynne przyspieszenia i utrzymanie wyższych prędkości.