APRILIA Pegaso 650 Road DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Stopień sprężania: 9.1:1
Prześwit: 249 mm
Waga: 175 kg
Napęd końcowy: łańcuch
Szerokość całkowita: 810 mm
Przednie zawieszenie: widelec Marzocchi upside-down 45mm
Długość całkowita: 2159 mm
Pojemność skokowa: 652 cm3
Tylnie zawieszenie: tylny amortyzator regulowany z APS
Wysokość siedzenia: 810 mm
Moment obrotowy: 60/6500 Nm/RPM
Napęd główny: przekładnia
Tył: 130/80-17
System zasilania: EFI
Rama: stalowa
Przód: 100/90-19
Moc: 49/7000 KW(hp)/RPM
Pojemność zbiornika paliwa: 13.2 L
Średnica cylindra x skok tłoka: 99 mm
Rozstaw osi: 1478 mm
Rok rozpoczęcia produkcji: 1997
Rok zakończenia produkcji: 1998

PLUSY I MINUSY

  • Zalety: Atrakcyjny wygląd, sportowy design, komfort jazdy, dobre osiągi.
  • Wady: Wysoka cena zakupu, drobne usterki mechaniczne.

CECHY

  • Widelec przedni Marzocchi upside-down 45mm zapewniający stabilność.
  • Regulowany tylny amortyzator z APS dla lepszego komfortu jazdy.
  • Pojemny zbiornik paliwa 13.2 litra pozwalający na długie przejażdżki.
  • Solidna stalowa rama zapewniająca trwałość i bezpieczeństwo.
  • Efektywny system EFI zapewniający wydajność paliwową.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Prędkość maksymalna, czyli V-Max, modelu Aprilia Pegaso 650 Road z lat 1997-1998 oscyluje wokół 160 km/h. Ta prędkość maksymalna pozwala na dynamiczną jazdę zarówno w mieście, jak i na trasie, co czyni ten motocykl uniwersalnym rozwiązaniem dla różnych stylów jazdy. Dobre osiągi wynikały z zastosowania wydajnego silnika o pojemności 652 cm3, który generował odpowiednią moc i moment obrotowy, aby zapewnić płynne przyspieszenia i utrzymanie wyższych prędkości.