APRILIA RST 1000 Futura DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Szerokość całkowita: 739 mm
Końcowe Przeniesienie Napędu: łańcuch
Przednie Zawieszenie: widły Showa 43mm upside-down
Główne Przeniesienie Napędu: zębatki
Tył: 180/55-17
Rozstaw Osi: 1435 mm
Średnica x Skok: 97 mm
Masa: 210 kg
Stopień Sprężania: 11,8:1
Pojemność Skokowa: 998 cm3
Długość Całkowita: 2169 mm
Tylne Zawieszenie: Sachs regulowany monoshock
Wysokość Siedzenia: 820 mm
Moc: 113 KW
Moment Obrotowy: 96 Nm
Pojemność Paliwa: 20,8 l
Koniec Produkcji: 2005
Początek Produkcji: 2004
System Zasilania: EFI
Rama: stal
Przód: 120/70-17

PLUSY I MINUSY

  • Mocny i wydajny silnik o mocy 113 KW, co daje dużą satysfakcję z jazdy.
  • Problem z awaryjnością cewki zapłonowej, którą zgłaszali niektórzy użytkownicy.
  • Brak wystarczającego wsparcia technicznego u dealerów.
  • Atrakcyjny design i wygoda jazdy, szczególnie na dłuższych trasach.

CECHY

  • System zasilania EFI (Electronic Fuel Injection) zapewniającą optymalną wydajność.
  • Regulowane tylne zawieszenie Sachs umożliwia dopasowanie do stylu jazdy użytkownika.
  • Szerokie opony przednie i tylne (120/70-17 przód, 180/55-17 tył) dla lepszej stabilności.
  • Wytrzymała stalowa rama zapewniająca trwałość przy intensywnym użytkowaniu.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Model Aprilia RST 1000 Futura charakteryzuje się imponującą prędkością maksymalną, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla entuzjastów szybkości. Z kombinacją aerodynamicznego kształtu nadwozia i mocy silnika 113 KW, motocykl potrafi osiągnąć prędkość powyżej 230 km/h. Taka wydajność plasuje go wśród czołówki turystycznych motocykli sportowych swojej epoki. Dzięki stabilnemu prowadzeniu na wyższych prędkościach, jest też idealny na dłuższe trasy i dynamiczne jazdy.