APRILIA RST 1000 Futura DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Szerokość całkowita:
739 mm
Końcowe Przeniesienie Napędu:
łańcuch
Przednie Zawieszenie:
widły Showa 43mm upside-down
Główne Przeniesienie Napędu:
zębatki
Tył:
180/55-17
Rozstaw Osi:
1435 mm
Średnica x Skok:
97 mm
Masa:
210 kg
Stopień Sprężania:
11,8:1
Pojemność Skokowa:
998 cm3
Długość Całkowita:
2169 mm
Tylne Zawieszenie:
Sachs regulowany monoshock
Wysokość Siedzenia:
820 mm
Moc:
113 KW
Moment Obrotowy:
96 Nm
Pojemność Paliwa:
20,8 l
Koniec Produkcji:
2005
Początek Produkcji:
2004
System Zasilania:
EFI
Rama:
stal
Przód:
120/70-17
PLUSY I MINUSY
- Mocny i wydajny silnik o mocy 113 KW, co daje dużą satysfakcję z jazdy.
- Problem z awaryjnością cewki zapłonowej, którą zgłaszali niektórzy użytkownicy.
- Brak wystarczającego wsparcia technicznego u dealerów.
- Atrakcyjny design i wygoda jazdy, szczególnie na dłuższych trasach.
CECHY
- System zasilania EFI (Electronic Fuel Injection) zapewniającą optymalną wydajność.
- Regulowane tylne zawieszenie Sachs umożliwia dopasowanie do stylu jazdy użytkownika.
- Szerokie opony przednie i tylne (120/70-17 przód, 180/55-17 tył) dla lepszej stabilności.
- Wytrzymała stalowa rama zapewniająca trwałość przy intensywnym użytkowaniu.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Model Aprilia RST 1000 Futura charakteryzuje się imponującą prędkością maksymalną, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla entuzjastów szybkości. Z kombinacją aerodynamicznego kształtu nadwozia i mocy silnika 113 KW, motocykl potrafi osiągnąć prędkość powyżej 230 km/h. Taka wydajność plasuje go wśród czołówki turystycznych motocykli sportowych swojej epoki. Dzięki stabilnemu prowadzeniu na wyższych prędkościach, jest też idealny na dłuższe trasy i dynamiczne jazdy.