APRILIA RSV 4 Factory APRC ABS SBK SE DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Waga:
181 kg
Tylny hamulec:
Tarcza o średnicy 220 mm; pływający zacisk Brembo z dwoma oddzielonymi tłoczkami 32 mm. Pompa z wbudowanym zbiornikiem i wężem w metalowym oplocie.
Pojemność:
999,6 cm³
Moment obrotowy:
117 Nm przy 10000 obr./min
Długość:
2040 mm
Opona przednia:
120/70 ZR 17
Pojemność zbiornika paliwa:
18,5 L
Układ paliwowy:
4 korpusy przepustnic Weber-Marelli o średnicy 48 mm z 8 wtryskiwaczami
Skrzynia biegów:
6-biegowa typu kasetowego
Moc:
180 KM przy 12250 obr./min
Napęd końcowy:
Łańcuch
Szerokość:
734 mm
Opona tylna:
200/55 ZR 17 (alternatywna: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17)
Średnica X Skok:
79 mm
Sprzęgło:
Wielotarczowe sprzęgło mokre z mechanicznym systemem slipper
Stopień sprężania:
13,0:1
Prześwit:
130 mm
Rozstaw osi:
1420 mm
Przedni hamulec:
Podwójna tarcza pływająca o średnicy 320 mm ze stali nierdzewnej z lekkim rotorem ze stali nierdzewnej i aluminiowym kołnierzem z 6 pinami. Zaciski monoblokowe Brembo radialne z 4 tłoczkami 34 mm. Klocki spiekane. Pompa radialna i wąż hamulcowy w metalowym oplocie.
Wysokość siedzenia:
841 mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
2012
Rok zakończenia produkcji:
2013
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Doskonała aerodynamika i stylizacja, co wpływa na wyjątkową stabilność.
- Zaleta: Bardzo mocny silnik V4, który pozwala na osiągnięcie dużych prędkości.
- Zaleta: Wyposażony w zaawansowane systemy kontroli trakcji APRC.
- Wada: Wysoki koszt zakupu i utrzymania.
- Wada: Kontrowersyjne elementy aerodynamiczne, które niektórzy uważają za zbędne.
CECHY
- Model wspiera APRC (Aprilia Performance Ride Control), co zwiększa komfort jazdy i bezpieczeństwo.
- Dyskretna ale skuteczna obecność ABS dla lepszej kontroli hamowania.
- Zastosowanie półaktywnego zawieszenia, które dostosowuje się do warunków jazdy.
- Design inspirowany stylem wyścigowym z agresywną sylwetką.
- Lekka konstrukcja, która wpływa na lepsze prowadzenie.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia RSV4 Factory APRC ABS SBK SE to model znany z imponującej specyfikacji prędkości maksymalnej. Z potężną jednostką napędową, ten supermotocykl osiąga prędkość maksymalną, która sprawia, że jest jedną z najbardziej ekscytujących propozycji na rynku. Osiągnięcie tak wysokiej V-Max to wynik połączenia zaawansowanej aerodynamiki, solidnego projektu i wydajnego silnika V4 o mocy 180 KM. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii takich jak APRC, motocykl zapewnia nie tylko szybkość, ale i stabilność przy najwyższych prędkościach.