APRILIA RSV 4 Factory APRC ABS SBK SE DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Waga: 181 kg
Tylny hamulec: Tarcza o średnicy 220 mm; pływający zacisk Brembo z dwoma oddzielonymi tłoczkami 32 mm. Pompa z wbudowanym zbiornikiem i wężem w metalowym oplocie.
Pojemność: 999,6 cm³
Moment obrotowy: 117 Nm przy 10000 obr./min
Długość: 2040 mm
Opona przednia: 120/70 ZR 17
Pojemność zbiornika paliwa: 18,5 L
Układ paliwowy: 4 korpusy przepustnic Weber-Marelli o średnicy 48 mm z 8 wtryskiwaczami
Skrzynia biegów: 6-biegowa typu kasetowego
Moc: 180 KM przy 12250 obr./min
Napęd końcowy: Łańcuch
Szerokość: 734 mm
Opona tylna: 200/55 ZR 17 (alternatywna: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17)
Średnica X Skok: 79 mm
Sprzęgło: Wielotarczowe sprzęgło mokre z mechanicznym systemem slipper
Stopień sprężania: 13,0:1
Prześwit: 130 mm
Rozstaw osi: 1420 mm
Przedni hamulec: Podwójna tarcza pływająca o średnicy 320 mm ze stali nierdzewnej z lekkim rotorem ze stali nierdzewnej i aluminiowym kołnierzem z 6 pinami. Zaciski monoblokowe Brembo radialne z 4 tłoczkami 34 mm. Klocki spiekane. Pompa radialna i wąż hamulcowy w metalowym oplocie.
Wysokość siedzenia: 841 mm
Rok rozpoczęcia produkcji: 2012
Rok zakończenia produkcji: 2013

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Doskonała aerodynamika i stylizacja, co wpływa na wyjątkową stabilność.
  • Zaleta: Bardzo mocny silnik V4, który pozwala na osiągnięcie dużych prędkości.
  • Zaleta: Wyposażony w zaawansowane systemy kontroli trakcji APRC.
  • Wada: Wysoki koszt zakupu i utrzymania.
  • Wada: Kontrowersyjne elementy aerodynamiczne, które niektórzy uważają za zbędne.

CECHY

  • Model wspiera APRC (Aprilia Performance Ride Control), co zwiększa komfort jazdy i bezpieczeństwo.
  • Dyskretna ale skuteczna obecność ABS dla lepszej kontroli hamowania.
  • Zastosowanie półaktywnego zawieszenia, które dostosowuje się do warunków jazdy.
  • Design inspirowany stylem wyścigowym z agresywną sylwetką.
  • Lekka konstrukcja, która wpływa na lepsze prowadzenie.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia RSV4 Factory APRC ABS SBK SE to model znany z imponującej specyfikacji prędkości maksymalnej. Z potężną jednostką napędową, ten supermotocykl osiąga prędkość maksymalną, która sprawia, że jest jedną z najbardziej ekscytujących propozycji na rynku. Osiągnięcie tak wysokiej V-Max to wynik połączenia zaawansowanej aerodynamiki, solidnego projektu i wydajnego silnika V4 o mocy 180 KM. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii takich jak APRC, motocykl zapewnia nie tylko szybkość, ale i stabilność przy najwyższych prędkościach.