APRILIA RSV 4 Factory APRC Carbon Special Edition DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Rozstaw osi: 1420 mm
Wysokość siedzenia: 846 mm
System zasilania: EFI
Moc: 180/12500 KM (HP)/RPM
Moment obrotowy: 115/10000 Nm/RPM
Tylnie zawieszenie: Ohlins regulowany monoshock z APS
Długość całkowita: 2040 mm
Waga: 179 kg
Pojemność skokowa: 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa: 17.0 L
Przód: 120/70 ZR 17
Rama: aluminium
Prześwit: 130 mm
Stopień sprężania: 13.0:1
Przednie zawieszenie: 43mm Ohlins widelec do góry nogami
Szerokość całkowita: 734 mm
Końcowy napęd: łańcuch
Średnica cylindra x skok tłoka: 79 mm
Napęd pierwotny: zębatki
Tył: 200/55 ZR 17
Rok rozpoczęcia produkcji: 2012
Rok zakończenia produkcji: 2013

PLUSY I MINUSY

  • Wysoka moc i osiągi, które są imponujące i konkurencyjne w swojej klasie.
  • Zaawansowane systemy takie jak APRC zwiększają bezpieczeństwo i kontrolę nad motocyklem.
  • Wygląd i jakość wykonania są bardzo wysoko oceniane przez użytkowników.
  • Części zamienne mogą być trudne do zdobycia i kosztowne.
  • Wysoka cena zakupu, co może odstraszyć potencjalnych nabywców.

CECHY

  • Silnik o pojemności 999 cm³, który zapewnia niesamowitą dynamikę.
  • Zaawansowany system hamowania ABS oraz system kontroli trakcji APRC.
  • Konstrukcja z aluminium, która zapewnia lekkość i wytrzymałość.
  • Rocznik produkcji 2012-2013, co czyni ten model dość unikatowym na rynku.
  • Wysoki stopień sprężania 13.0:1, zapewniający doskonałe osiągi.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia RSV 4 Factory APRC Carbon Special Edition to motocykl, który potrafi osiągnąć imponujące prędkości maksymalne. Dzięki zaawansowanej konstrukcji i mocnemu silnikowi o mocy 180 koni mechanicznych, model ten jest w stanie rozwinąć znaczące prędkości maksymalne. Taka charakterystyka sprawia, że motocykl ten jest nie tylko idealnym wyborem dla osób szukających adrenaliny na torze wyścigowym, ale również stanowi wyzwanie dla najbardziej doświadczonych motocyklistów, którzy muszą umiejętnie zarządzać zarówno przyspieszeniem, jak i hamowaniem.