APRILIA RSV 4 R APRC ABS DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Pojemność zbiornika paliwa:
17,0 L
Napęd końcowy:
Łańcuch
Opona przednia:
120/70 ZR 17
Rama:
Podwójna rama z aluminium z tłoczonymi i odlewanymi elementami. Amortyzator Sachs.
Prześwit:
130 mm
Stopień sprężania:
13,0:1
Opona tylna:
200/55 ZR 17 (alternatywa: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17)
Sprzęgło:
Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej z mechanizmem antyhopping.
Średnica cylindra x Skok tłoka:
79 mm
Zawieszenie przednie:
Odwrócony widelec wyścigowy Sachs 43 mm
Szerokość całkowita:
734 mm
Wysokość siedzenia:
846 mm
Rozstaw osi:
1420 mm
Hamulec przedni:
Podwójne pływające tarcze ze stali nierdzewnej 320 mm
Moc silnika:
181/11500 kW(km)/RPM
Skrzynia biegów:
6-biegowa typu kasetowego
Układ paliwowy:
4 korpusy przepustnic Weber-Marelli 48-mm z 8 wtryskiwaczami
Pojemność silnika:
999,6 cm3
Hamulec tylny:
Tarcza o średnicy 220 mm; pływający zacisk Brembo z dwoma odizolowanymi tłokami 32 mm
Masa własna:
183 kg
Długość całkowita:
2040 mm
Moment obrotowy:
115/1000 Nm/RPM
Zawieszenie tylne:
Amortyzator mono-sprężynowy Sachs z regulacją: wstępnego napięcia sprężyny oraz tłumienia hydraulicznego w kompresji i odbiciu.
Rok rozpoczęcia produkcji:
2012
Rok zakończenia produkcji:
2013
PLUSY I MINUSY
- Atrakcyjny wygląd i nowoczesny design.
- Wysoka moc i dynamiczne przyspieszenie.
- Bogaty pakiet elektroniczny, w tym system APRC.
- Może być trudny do obsługi dla początkujących.
CECHY
- System ABS i systemy bezpieczeństwa poprawiające stabilność.
- Amortyzatory Sachs zapewniające doskonałą kontrolę nad pojazdem.
- Aerodynamiczna konstrukcja wpływająca na osiągi prędkości.
- Wyjątkowa stabilność przy dużych prędkościach.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia RSV4 R APRC ABS wyróżnia się niezwykłą osiągalnością wysokiej prędkości maksymalnej, co czyni ją jednym z najszybszych motocykli dostępnych na rynku. Dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika i aerodynamice, model ten pozwala na dynamiczny rozwój prędkości, osiągając pułapy, które zadowolą nawet najbardziej wymagających entuzjastów prędkości. Funkcja APRC umożliwia również dostosowanie mocy i momentu obrotowego do potrzeb kierowcy, co jednocześnie zwiększa stabilność przy ekstremalnych prędkościach. Motocykl ten jest zatem idealnym wyborem dla tych, którzy poszukują maszyny zdolnej do szybkiego i stabilnego poruszania się na torze wyścigowym.