APRILIA RSV 4 R APRC ABS DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność zbiornika paliwa: 17,0 L
Napęd końcowy: Łańcuch
Opona przednia: 120/70 ZR 17
Rama: Podwójna rama z aluminium z tłoczonymi i odlewanymi elementami. Amortyzator Sachs.
Prześwit: 130 mm
Stopień sprężania: 13,0:1
Opona tylna: 200/55 ZR 17 (alternatywa: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17)
Sprzęgło: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej z mechanizmem antyhopping.
Średnica cylindra x Skok tłoka: 79 mm
Zawieszenie przednie: Odwrócony widelec wyścigowy Sachs 43 mm
Szerokość całkowita: 734 mm
Wysokość siedzenia: 846 mm
Rozstaw osi: 1420 mm
Hamulec przedni: Podwójne pływające tarcze ze stali nierdzewnej 320 mm
Moc silnika: 181/11500 kW(km)/RPM
Skrzynia biegów: 6-biegowa typu kasetowego
Układ paliwowy: 4 korpusy przepustnic Weber-Marelli 48-mm z 8 wtryskiwaczami
Pojemność silnika: 999,6 cm3
Hamulec tylny: Tarcza o średnicy 220 mm; pływający zacisk Brembo z dwoma odizolowanymi tłokami 32 mm
Masa własna: 183 kg
Długość całkowita: 2040 mm
Moment obrotowy: 115/1000 Nm/RPM
Zawieszenie tylne: Amortyzator mono-sprężynowy Sachs z regulacją: wstępnego napięcia sprężyny oraz tłumienia hydraulicznego w kompresji i odbiciu.
Rok rozpoczęcia produkcji: 2012
Rok zakończenia produkcji: 2013

PLUSY I MINUSY

  • Atrakcyjny wygląd i nowoczesny design.
  • Wysoka moc i dynamiczne przyspieszenie.
  • Bogaty pakiet elektroniczny, w tym system APRC.
  • Może być trudny do obsługi dla początkujących.

CECHY

  • System ABS i systemy bezpieczeństwa poprawiające stabilność.
  • Amortyzatory Sachs zapewniające doskonałą kontrolę nad pojazdem.
  • Aerodynamiczna konstrukcja wpływająca na osiągi prędkości.
  • Wyjątkowa stabilność przy dużych prędkościach.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia RSV4 R APRC ABS wyróżnia się niezwykłą osiągalnością wysokiej prędkości maksymalnej, co czyni ją jednym z najszybszych motocykli dostępnych na rynku. Dzięki zaawansowanej konstrukcji silnika i aerodynamice, model ten pozwala na dynamiczny rozwój prędkości, osiągając pułapy, które zadowolą nawet najbardziej wymagających entuzjastów prędkości. Funkcja APRC umożliwia również dostosowanie mocy i momentu obrotowego do potrzeb kierowcy, co jednocześnie zwiększa stabilność przy ekstremalnych prędkościach. Motocykl ten jest zatem idealnym wyborem dla tych, którzy poszukują maszyny zdolnej do szybkiego i stabilnego poruszania się na torze wyścigowym.