APRILIA RSV 4 RF DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Moc: 201/13000 KM/RPM
Moment obrotowy: 115/10500 Nm/RPM
Przód: 120/70 ZR 17
Tył: 200/55 ZR 17
Waga: 180 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 18.5 L
Przełożenie główne: Biegowe
Cylindry: 999.6 cm3
Średnica cylindra: 79 mm
Stosunek sprężania: 13.6:1
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rama: Aluminiowa o podwójnej belce z elementami z tłoczonej i odlewanej blachy
Napęd końcowy: Łańcuch
Hamulce przednie: Podwójne tarcze 330 mm
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza 220 mm
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Zawieszenie przednie: Widelec Ohlins NIX z powłoką TIN. Regulowane naprężenie sprężyny oraz tłumienie odbicia i kompresji.
Rok rozpoczęcia produkcji: 2014
Rok zakończenia produkcji: 2015

PLUSY I MINUSY

  • Doskonała wydajność i osiągi dzięki silnikowi V4.
  • Atrakcyjny design łączący sportowy charakter z elegancją.
  • Wysoka jakość materiałów i solidna konstrukcja.
  • Może być kosztowny w utrzymaniu ze względu na wysoki koszt zakupu i potrzebę regularnego serwisowania.

CECHY

  • Wyjątkowo mocny silnik o mocy 201 KM przy 13000 RPM.
  • Zaawansowany system zawieszenia Ohlins z regulacją.
  • Specjalnie zaprojektowana rama z aluminium o podwójnej belce.
  • Wysokiej jakości hamulce przednie i tylne dla lepszej kontroli.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia RSV4 RF oferuje osiągi, które mogą przyprawić o dreszcz nawet najbardziej doświadczonych motocyklistów. Jest to motocykl, który został zaprojektowany z myślą o maksymalnej prędkości i wydajności na torze. Dzięki niezwykle mocnemu silnikowi V4, ten model Aprilia jest w stanie osiągnąć prędkości, które mogą równać się z najwyższą klasą motocykli wyścigowych. Jednym z najważniejszych aspektów dla entuzjastów prędkości jest właśnie zdolność tego motocykla do osiągnięcia imponującej V-Max, co czyni go znakomitym wyborem dla tych, którzy szukają ekstremalnych wrażeń na drodze.