APRILIA RSV 4 RF DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Moc:
201/13000 KM/RPM
Moment obrotowy:
115/10500 Nm/RPM
Przód:
120/70 ZR 17
Tył:
200/55 ZR 17
Waga:
180 kg
Pojemność zbiornika paliwa:
18.5 L
Przełożenie główne:
Biegowe
Cylindry:
999.6 cm3
Średnica cylindra:
79 mm
Stosunek sprężania:
13.6:1
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Rama:
Aluminiowa o podwójnej belce z elementami z tłoczonej i odlewanej blachy
Napęd końcowy:
Łańcuch
Hamulce przednie:
Podwójne tarcze 330 mm
Hamulce tylne:
Pojedyncza tarcza 220 mm
Sprzęgło:
Mokre wielotarczowe
Zawieszenie przednie:
Widelec Ohlins NIX z powłoką TIN. Regulowane naprężenie sprężyny oraz tłumienie odbicia i kompresji.
Rok rozpoczęcia produkcji:
2014
Rok zakończenia produkcji:
2015
PLUSY I MINUSY
- Doskonała wydajność i osiągi dzięki silnikowi V4.
- Atrakcyjny design łączący sportowy charakter z elegancją.
- Wysoka jakość materiałów i solidna konstrukcja.
- Może być kosztowny w utrzymaniu ze względu na wysoki koszt zakupu i potrzebę regularnego serwisowania.
CECHY
- Wyjątkowo mocny silnik o mocy 201 KM przy 13000 RPM.
- Zaawansowany system zawieszenia Ohlins z regulacją.
- Specjalnie zaprojektowana rama z aluminium o podwójnej belce.
- Wysokiej jakości hamulce przednie i tylne dla lepszej kontroli.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia RSV4 RF oferuje osiągi, które mogą przyprawić o dreszcz nawet najbardziej doświadczonych motocyklistów. Jest to motocykl, który został zaprojektowany z myślą o maksymalnej prędkości i wydajności na torze. Dzięki niezwykle mocnemu silnikowi V4, ten model Aprilia jest w stanie osiągnąć prędkości, które mogą równać się z najwyższą klasą motocykli wyścigowych. Jednym z najważniejszych aspektów dla entuzjastów prędkości jest właśnie zdolność tego motocykla do osiągnięcia imponującej V-Max, co czyni go znakomitym wyborem dla tych, którzy szukają ekstremalnych wrażeń na drodze.