APRILIA RSV Mille R Pista DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Pojemność skokowa:
998 cm3
Waga:
181 kg
Tylnie zawieszenie:
Ohlins, regulowany monoshock z APS
Długość całkowita:
2035 mm
Moment obrotowy:
107 Nm przy 7500 obr./min
Napęd końcowy:
łańcuch
Opony przednie:
120/70-17
Pojemność zbiornika paliwa:
18.2 L
Moc silnika:
157 KM przy 10000 obr./min
System paliwowy:
EFI
Przednie zawieszenie:
43 mm widelce upside-down Ohlins
Szerokość całkowita:
729 mm
Średnica x skok cylindra:
97 mm
Opony tylne:
180/55-17
Stopień sprężania:
11.8:1
Rama:
stop aluminium
Wysokość siedzenia:
810 mm
Rozstaw osi:
1417 mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
2006
Rok zakończenia produkcji:
2007
CECHY
- Zaawansowana aerodynamika wspomagająca osiągi na torze.
- Wysoka moc silnika pozwalająca na dynamiczne przyśpieszenia.
- Wysokiej klasy zawieszenie Ohlins zapewniające doskonałą stabilność.
- Lekka konstrukcja z aluminium zwiększająca zwrotność.
- Agresywna stylistyka przyciągająca uwagę na drodze.
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Wysoka prędkość maksymalna, idealna dla entuzjastów szybkiej jazdy.
- Wada: Komfort jazdy może być niższy podczas długich podróży.
- Zaleta: Precyzyjny układ kierowniczy ułatwiający manewrowanie.
- Wada: Wyższe koszty utrzymania i serwisowania ze względu na specjalistyczne komponenty.
- Zaleta: Wyjątkowa jakość wykonania i użyte materiały.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia RSV Mille R Pista to motocykl klasy superbike, który cieszy się ogromnym uznaniem za swoje osiągi na torze i szosie. Jednym z kluczowych parametrów, który przyciąga uwagę motocyklistów, jest prędkość maksymalna tego modelu. RSV Mille R Pista jest w stanie osiągnąć imponującą prędkość, sięgającą nawet 280 km/h, co czyni go jednym z najszybszych motocykli dostępnych w swojej klasie. Tak wysoka prędkość jest wynikiem nie tylko potężnego silnika, ale także zaawansowanej aerodynamiki oraz precyzyjnie zestrojonego układu napędowego.