APRILIA RSV Mille SP DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Wysokość siedzenia:
810 mm
Rozstaw osi:
1417 mm
Moc:
145/11000 KM/RPM
System paliwowy:
EFI
Długość całkowita:
2035 mm
Moment obrotowy:
113/8000 Nm/RPM
Tylne zawieszenie:
Ohlins regulowany monoshock z APS
Waga:
185 kg
Pojemność skokowa:
996 cm³
Przód:
120/70 ZR17
Pojemność zbiornika paliwa:
18,2 L
Ostateczny napęd:
łańcuch
Rama:
stop aluminium
Stopień sprężania:
11,5:1
Szerokość całkowita:
729 mm
Zawieszenie przednie:
43mm Ohlins upside-down fork
Średnica cylindra x skok tłoka:
99 mm
Tył:
190/50 ZR17
Rok rozpoczęcia produkcji:
1999
Rok zakończenia produkcji:
2000
PLUSY I MINUSY
- Wysoka prędkość maksymalna, która dorównuje nowoczesnym motocyklom
- Zaawansowane zawieszenie Ohlins zapewnia doskonałe prowadzenie
- Wysoka jakość wykonania i niezawodność
- Ograniczona produkcja w latach 1999-2000 czyni ją modelem kolekcjonerskim
- Może być wymagająca dla mniej doświadczonych kierowców ze względu na dużą moc
- Wyższe koszty eksploatacji i części zamiennych
CECHY
- Silnik V-twin o mocy 145 KM
- Zawieszenie przednie i tylne Ohlins z regulacją
- Konstrukcja ramy ze stopu aluminium dla zmniejszenia wagi
- Zaawansowany system paliwowy EFI
- Sportowy wygląd z aerodynamicznym kształtem
- Unikalna historia z ograniczoną produkcją
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia RSV Mille SP osiąga maksymalną prędkość na poziomie 267 km/h. To imponujący wynik, który czyni ten motocykl idealnym wyborem dla entuzjastów szybkiej jazdy. Dzięki mocy silnika wynoszącej 145 KM przy 11 000 RPM oraz doskonałemu układowi jezdnemu, Aprilia zapewnia ekscytujące doświadczenie na drodze. Prędkość maksymalna połączona z zaawansowaną aerodynamiką sprawia, że jest to pojazd nie tylko szybki, ale również stabilny przy dużych prędkościach. Jest to szczególnie istotne na torach wyścigowych, gdzie osiąganie i utrzymywanie wysokiej prędkości jest kluczowe. Fabryczne osiągi tego modelu są w stanie konkurować z wieloma współczesnymi maszynami.