APRILIA RX 50 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Pojemność skokowa:
49 cm3
Typ silnika:
Jednocylindrowy
Stopień sprężania:
11.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka:
41 mm
Zasilanie:
Gaźnik DellOrto PVHA 17.5
System chłodzenia:
Powietrze
Skrzynia biegów:
Biegowa
Napęd końcowy:
Łańcuch
Waga na sucho:
92 kg
Wysokość siedzenia:
879 mm
Długość całkowita:
2101 mm
Szerokość całkowita:
826 mm
Rozstaw osi:
1412 mm
Skok zawieszenia przedniego:
Widelec teleskopowy 40 mm
Skok zawieszenia tylnego:
Monoshock
Opona przednia:
90/90-21
Opona tylna:
110/80-18
Hamulec przedni:
Jednotarczowy, średnica 260 mm
Hamulec tylny:
Jednotarczowy, średnica 180 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
6.8 L
Rama:
Stalowa
PLUSY I MINUSY
- Niska prędkość maksymalna, co ogranicza możliwości poza miastem.
- Niska waga i kompaktowe rozmiary, co ułatwia manewrowanie.
- Konstrukcja oparta na solidnej stalowej ramie.
- Koszty utrzymania są stosunkowo niskie, jednakże niektórzy użytkownicy wskazują na nieco wyższe.
- Doskonały stosunek jakości do ceny.
CECHY
- Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 49 cm3.
- Solidna stalowa rama.
- Przedni hamulec tarczowy o średnicy 260 mm oraz tylni tarczowy o średnicy 180 mm.
- Zawieszenie przednie teleskopowe 40 mm i tylne typu monoshock.
- Gaźnik DellOrto PVHA 17.5 pozwalający na lepsze osiągi w tej klasie pojemności.
- Produkowany w latach 2009-2010.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia RX 50 znana jest z ograniczonej prędkości maksymalnej, co jest typowe dla motocykli o pojemności 50 cm3. Model ten osiąga maksymalnie około 80 km/h, co czyni go idealnym wyborem dla młodszych motocyklistów oraz dla tych, którzy cenią sobie bezpieczeństwo na drodze. Prędkość ta, choć nie zawrotna, pozwala na swobodne poruszanie się po mieście i zapewnia odpowiednią dynamikę w ruchu miejskim. Jest to również wartość korzystna z punktu widzenia zużycia paliwa i ekonomiczności jazdy.