APRILIA RX 50 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność skokowa: 49 cm3
Typ silnika: Jednocylindrowy
Stopień sprężania: 11.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 41 mm
Zasilanie: Gaźnik DellOrto PVHA 17.5
System chłodzenia: Powietrze
Skrzynia biegów: Biegowa
Napęd końcowy: Łańcuch
Waga na sucho: 92 kg
Wysokość siedzenia: 879 mm
Długość całkowita: 2101 mm
Szerokość całkowita: 826 mm
Rozstaw osi: 1412 mm
Skok zawieszenia przedniego: Widelec teleskopowy 40 mm
Skok zawieszenia tylnego: Monoshock
Opona przednia: 90/90-21
Opona tylna: 110/80-18
Hamulec przedni: Jednotarczowy, średnica 260 mm
Hamulec tylny: Jednotarczowy, średnica 180 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 6.8 L
Rama: Stalowa

PLUSY I MINUSY

  • Niska prędkość maksymalna, co ogranicza możliwości poza miastem.
  • Niska waga i kompaktowe rozmiary, co ułatwia manewrowanie.
  • Konstrukcja oparta na solidnej stalowej ramie.
  • Koszty utrzymania są stosunkowo niskie, jednakże niektórzy użytkownicy wskazują na nieco wyższe.
  • Doskonały stosunek jakości do ceny.

CECHY

  • Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 49 cm3.
  • Solidna stalowa rama.
  • Przedni hamulec tarczowy o średnicy 260 mm oraz tylni tarczowy o średnicy 180 mm.
  • Zawieszenie przednie teleskopowe 40 mm i tylne typu monoshock.
  • Gaźnik DellOrto PVHA 17.5 pozwalający na lepsze osiągi w tej klasie pojemności.
  • Produkowany w latach 2009-2010.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia RX 50 znana jest z ograniczonej prędkości maksymalnej, co jest typowe dla motocykli o pojemności 50 cm3. Model ten osiąga maksymalnie około 80 km/h, co czyni go idealnym wyborem dla młodszych motocyklistów oraz dla tych, którzy cenią sobie bezpieczeństwo na drodze. Prędkość ta, choć nie zawrotna, pozwala na swobodne poruszanie się po mieście i zapewnia odpowiednią dynamikę w ruchu miejskim. Jest to również wartość korzystna z punktu widzenia zużycia paliwa i ekonomiczności jazdy.