APRILIA RXV 450 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Długość całkowita:
2223 mm
Moment obrotowy:
54/11000 Nm/RPM
Tylnie zawieszenie:
regulowany monoshock
Przednie zawieszenie:
widelec teleskopowy upside-down 45mm
Szerokość całkowita:
800 mm
Stopień sprężania:
12.5:1
Rama:
stalowa
Prześwit:
396 mm
Napęd końcowy:
łańcuch
Przód:
90/90 - 21
Pojemność zbiornika paliwa:
7.6 L
Średnica i skok tłoka:
76 mm
Tył:
140/80 - 18
Napęd główny:
przekładnia
Pojemność skokowa:
449 cm3
Waga:
116 kg
Wysokość siedzenia:
940 mm
Rozstaw osi:
1496 mm
System paliwowy:
Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Moc silnika:
60/13000 KW(hp)/RPM
Lata produkcji:
2007-2008
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Wysoka wydajność silnika, która pozwala na dynamiczną jazdę w różnych warunkach.
- Zaleta: Doskonała jakość wykonania, co jest typowe dla motocykli marki Aprilia.
- Wada: Mała pojemność zbiornika paliwa może ograniczać zasięg.
- Wada: Wysoka cena części zamiennych i serwisowania.
CECHY
- Motocykl wyposażony w stalową ramę, co zwiększa jego wytrzymałość.
- Regulowane zawieszenie tylne typu monoshock dostosowujące się do różnych nawierzchni.
- Zaawansowany system paliwowy EFI, gwarantujący efektywne zarządzanie zużyciem paliwa.
- Lekka konstrukcja o masie 116 kg, umożliwiająca łatwe manewrowanie.
- Profesjonalna konstrukcja przedniego widelca teleskopowego upside-down zapewniającego stabilność.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia RXV 450 to motocykl, który zyskał reputację dzięki swojej imponującej wydajności na trasie i w terenie. Jednym z kluczowych parametrów tego modelu jest jego prędkość maksymalna, znana jako V-Max. Dla entuzjastów motocykli jest to jeden z najważniejszych czynników decydujących o atrakcyjności maszyny. RXV 450, z dobrze zaprojektowanym silnikiem i aerodynamiczną konstrukcją, jest zdolny do osiągnięcia imponujących prędkości, które zadowolą nawet najbardziej wymagających kierowców. Prędkość V-Max tego modelu wspiera jego pozycję jako sprzętu o wysokiej wydajności, który może rywalizować z innymi konstrukcjami w swojej klasie.