APRILIA RXV 450 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Długość całkowita: 2223 mm
Moment obrotowy: 54/11000 Nm/RPM
Tylnie zawieszenie: regulowany monoshock
Przednie zawieszenie: widelec teleskopowy upside-down 45mm
Szerokość całkowita: 800 mm
Stopień sprężania: 12.5:1
Rama: stalowa
Prześwit: 396 mm
Napęd końcowy: łańcuch
Przód: 90/90 - 21
Pojemność zbiornika paliwa: 7.6 L
Średnica i skok tłoka: 76 mm
Tył: 140/80 - 18
Napęd główny: przekładnia
Pojemność skokowa: 449 cm3
Waga: 116 kg
Wysokość siedzenia: 940 mm
Rozstaw osi: 1496 mm
System paliwowy: Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Moc silnika: 60/13000 KW(hp)/RPM
Lata produkcji: 2007-2008

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Wysoka wydajność silnika, która pozwala na dynamiczną jazdę w różnych warunkach.
  • Zaleta: Doskonała jakość wykonania, co jest typowe dla motocykli marki Aprilia.
  • Wada: Mała pojemność zbiornika paliwa może ograniczać zasięg.
  • Wada: Wysoka cena części zamiennych i serwisowania.

CECHY

  • Motocykl wyposażony w stalową ramę, co zwiększa jego wytrzymałość.
  • Regulowane zawieszenie tylne typu monoshock dostosowujące się do różnych nawierzchni.
  • Zaawansowany system paliwowy EFI, gwarantujący efektywne zarządzanie zużyciem paliwa.
  • Lekka konstrukcja o masie 116 kg, umożliwiająca łatwe manewrowanie.
  • Profesjonalna konstrukcja przedniego widelca teleskopowego upside-down zapewniającego stabilność.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia RXV 450 to motocykl, który zyskał reputację dzięki swojej imponującej wydajności na trasie i w terenie. Jednym z kluczowych parametrów tego modelu jest jego prędkość maksymalna, znana jako V-Max. Dla entuzjastów motocykli jest to jeden z najważniejszych czynników decydujących o atrakcyjności maszyny. RXV 450, z dobrze zaprojektowanym silnikiem i aerodynamiczną konstrukcją, jest zdolny do osiągnięcia imponujących prędkości, które zadowolą nawet najbardziej wymagających kierowców. Prędkość V-Max tego modelu wspiera jego pozycję jako sprzętu o wysokiej wydajności, który może rywalizować z innymi konstrukcjami w swojej klasie.