APRILIA RXV 450 Tuareg Rally Replica DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
System zasilania:
EFI
Moc:
60/13000 (KM)/RPM
Przód:
90/90 - 21
Pojemność zbiornika paliwa:
7.6 L
Przednie zawieszenie:
45mm widelec teleskopowy upside-down
Napęd końcowy:
łańcuch
Całkowita szerokość:
800 mm
Moment obrotowy:
54/11000 Nm/RPM
Tylne zawieszenie:
regulowany monoshock
Całkowita długość:
2223 mm
Prześwit:
396 mm
Stopień sprężania:
12.5:1
Rama:
stalowa
Rozstaw osi:
1496 mm
Wysokość siedzenia:
940 mm
Napęd pierwotny:
przekładnia
Tył:
140/80 -18
Średnica cylindra x skok tłoka:
76 mm
Pojemność:
449 cm3
Waga:
116 kg
Rok rozpoczęcia produkcji:
2011
Rok zakończenia produkcji:
2012
PLUSY I MINUSY
- Zalety: Wysoka wydajność w terenie, lekka konstrukcja, dobry moment obrotowy.
- Wady: Ograniczona pojemność zbiornika paliwa, wysoka wysokość siedzenia może sprawiać trudność niższym kierowcom.
CECHY
- Specjalnie zaprojektowany do wyścigów rajdowych.
- Solidna stalowa rama zapewniająca trwałość.
- System zasilania EFI dla optymalnej pracy silnika.
- Prowadzenie łańcuchowe zapewniające szybkie przyspieszenie.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
APRILIA RXV 450 Tuareg Rally Replica to motocykl zaprojektowany z myślą o wyścigach rajdowych. Jego projekt koncentruje się na zapewnieniu wysokiej wydajności zarówno na torze, jak i poza nim. Chociaż dokładna prędkość maksymalna (V-Max) tego modelu nie jest powszechnie dostępna, ogólnie motocykle tej klasy mogą osiągać prędkości w zakresie od 150 do 160 km/h. Taka prędkość jest wystarczająca do poruszania się w terenie i na długich trasach, gdzie stabilność i kontrola są równie ważne jak prędkość samych pojazdów.