APRILIA RXV 450 Tuareg Rally Replica DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
System zasilania: EFI
Moc: 60/13000 (KM)/RPM
Przód: 90/90 - 21
Pojemność zbiornika paliwa: 7.6 L
Przednie zawieszenie: 45mm widelec teleskopowy upside-down
Napęd końcowy: łańcuch
Całkowita szerokość: 800 mm
Moment obrotowy: 54/11000 Nm/RPM
Tylne zawieszenie: regulowany monoshock
Całkowita długość: 2223 mm
Prześwit: 396 mm
Stopień sprężania: 12.5:1
Rama: stalowa
Rozstaw osi: 1496 mm
Wysokość siedzenia: 940 mm
Napęd pierwotny: przekładnia
Tył: 140/80 -18
Średnica cylindra x skok tłoka: 76 mm
Pojemność: 449 cm3
Waga: 116 kg
Rok rozpoczęcia produkcji: 2011
Rok zakończenia produkcji: 2012

PLUSY I MINUSY

  • Zalety: Wysoka wydajność w terenie, lekka konstrukcja, dobry moment obrotowy.
  • Wady: Ograniczona pojemność zbiornika paliwa, wysoka wysokość siedzenia może sprawiać trudność niższym kierowcom.

CECHY

  • Specjalnie zaprojektowany do wyścigów rajdowych.
  • Solidna stalowa rama zapewniająca trwałość.
  • System zasilania EFI dla optymalnej pracy silnika.
  • Prowadzenie łańcuchowe zapewniające szybkie przyspieszenie.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

APRILIA RXV 450 Tuareg Rally Replica to motocykl zaprojektowany z myślą o wyścigach rajdowych. Jego projekt koncentruje się na zapewnieniu wysokiej wydajności zarówno na torze, jak i poza nim. Chociaż dokładna prędkość maksymalna (V-Max) tego modelu nie jest powszechnie dostępna, ogólnie motocykle tej klasy mogą osiągać prędkości w zakresie od 150 do 160 km/h. Taka prędkość jest wystarczająca do poruszania się w terenie i na długich trasach, gdzie stabilność i kontrola są równie ważne jak prędkość samych pojazdów.