APRILIA RXV 550 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Masa:
129 kg
Pojemność skokowa:
549 cm3
Moment obrotowy:
66 Nm
Tylnie zawieszenie:
regulowany monoshock
Długość całkowita:
2220 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
7.9 l
Przód opony:
90/90 - 21
Moc silnika:
70 KW
System paliwowy:
EFI
Napęd końcowy:
łańcuch
Szerokość całkowita:
800 mm
Przednie zawieszenie:
podwójnie regulowany widelec upside-down 45mm
Napęd pierwotny:
zębatki
Średnica i skok tłoka:
79 mm
Tył opony:
140/80 -18
Stopień sprężania:
12.0:1
Podwozie:
stalowa rama
Prześwit:
396 mm
Wysokość siedzenia:
917 mm
Rozstaw osi:
1496 mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
2013
Rok zakończenia produkcji:
2014
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Doskonała moc silnika i moment obrotowy, co zapewnia dynamiczną jazdę.
- Zaleta: Wysoka prędkość maksymalna, doskonała dla entuzjastów prędkości.
- Wada: Podatność na drobne usterki i potrzeba częstszych serwisów.
- Wada: Wysokie koszty utrzymania mogą być wyzwaniem dla niektórych użytkowników.
CECHY
- Dwucylindrowy silnik typu Supermoto.
- System paliwowy EFI zapewniający wydajność.
- Lekka i wytrzymała stalowa rama.
- Zaawansowane zawieszenie umożliwiające komfortową jazdę.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Motocykl Aprilia RXV 550 łączy w sobie dynamiczne osiągi oraz optymalną prędkość maksymalną. Dzięki swojej konstrukcji i mocnemu silnikowi, prędkość maksymalna tego modelu oscyluje w granicach 160 km/h. Jest to jedna z cech wyróżniających, która przyciąga entuzjastów motocykli poszukujących silnych wrażeń. Taka prędkość, połączona z doskonałym momentem obrotowym, pozwala na dynamiczną i emocjonującą jazdę zarówno na torach, jak i na drodze publicznej. Aprilia RXV 550 została zaprojektowana z myślą o osobach ceniących sobie szybkość i niezawodność, co czyni ją atrakcyjną opcją na rynku motocykli klasy supermoto.