APRILIA RXV 550 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Masa: 129 kg
Pojemność skokowa: 549 cm3
Moment obrotowy: 66 Nm
Tylnie zawieszenie: regulowany monoshock
Długość całkowita: 2220 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 7.9 l
Przód opony: 90/90 - 21
Moc silnika: 70 KW
System paliwowy: EFI
Napęd końcowy: łańcuch
Szerokość całkowita: 800 mm
Przednie zawieszenie: podwójnie regulowany widelec upside-down 45mm
Napęd pierwotny: zębatki
Średnica i skok tłoka: 79 mm
Tył opony: 140/80 -18
Stopień sprężania: 12.0:1
Podwozie: stalowa rama
Prześwit: 396 mm
Wysokość siedzenia: 917 mm
Rozstaw osi: 1496 mm
Rok rozpoczęcia produkcji: 2013
Rok zakończenia produkcji: 2014

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Doskonała moc silnika i moment obrotowy, co zapewnia dynamiczną jazdę.
  • Zaleta: Wysoka prędkość maksymalna, doskonała dla entuzjastów prędkości.
  • Wada: Podatność na drobne usterki i potrzeba częstszych serwisów.
  • Wada: Wysokie koszty utrzymania mogą być wyzwaniem dla niektórych użytkowników.

CECHY

  • Dwucylindrowy silnik typu Supermoto.
  • System paliwowy EFI zapewniający wydajność.
  • Lekka i wytrzymała stalowa rama.
  • Zaawansowane zawieszenie umożliwiające komfortową jazdę.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Motocykl Aprilia RXV 550 łączy w sobie dynamiczne osiągi oraz optymalną prędkość maksymalną. Dzięki swojej konstrukcji i mocnemu silnikowi, prędkość maksymalna tego modelu oscyluje w granicach 160 km/h. Jest to jedna z cech wyróżniających, która przyciąga entuzjastów motocykli poszukujących silnych wrażeń. Taka prędkość, połączona z doskonałym momentem obrotowym, pozwala na dynamiczną i emocjonującą jazdę zarówno na torach, jak i na drodze publicznej. Aprilia RXV 550 została zaprojektowana z myślą o osobach ceniących sobie szybkość i niezawodność, co czyni ją atrakcyjną opcją na rynku motocykli klasy supermoto.