APRILIA Scarabeo 100 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Rozstaw osi:
1255 mm
Układ paliwowy:
Gaźnik Dell'Orto 22 mm
Skrzynia biegów:
CVT
Rama:
stalowa
Długość całkowita:
1905 mm
Wysokość siedzenia:
780 mm
Tylnie zawieszenie:
monoshock
Tylny hamulec:
bębnowy
Pojemność skokowa:
96 cm3
Pojemność zbiornika paliwa:
7.9 L
Przód:
1.60 x 16
Stopień sprężania:
10.5:1
Przednie zawieszenie:
widelec teleskopowy
Napęd końcowy:
pasek
Szerokość całkowita:
706 mm
Tył:
1.85 x 16
Średnica cylindra x skok tłoka:
51 mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
2013
Rok zakończenia produkcji:
2014
Typ silnika:
Jednocylindrowy czterosuwowy
Moc maksymalna:
15,00 KM (10,9 kW)
Maksymalny moment obrotowy:
12,00 Nm (1,2 kgf-m)
PLUSY I MINUSY
- Kompaktowe wymiary i niska masa czynią go idealnym do miejskiej jazdy.
- Ograniczona prędkość maksymalna, co może być wadą dla osób szukających bardziej dynamicznej jazdy.
- Niskie zużycie paliwa, co jest zaletą przy codziennych dojazdach.
- Prostota konstrukcji, co sprzyja łatwości serwisowania i niższym kosztom utrzymania.
- Bębnowy hamulec tylni może nie zapewniać takiej skuteczności jak hamulce tarczowe.
CECHY
- Stylowy wygląd odróżniający od konkurencji.
- Wysoka jakość wykonania charakterystyczna dla marki Aprilia.
- Komfortowa pozycja siedząca dzięki optymalnej wysokości siedzenia.
- Praktyczny i łatwy w obsłudze w codziennym użytkowaniu.
- Dobre właściwości jezdne dzięki zawieszeniu typu monoshock i widłom teleskopowym.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia Scarabeo 100 to motocykl, który zadowoli entuzjastów dwóch kółek szukających praktycznego środka transportu po mieście. Jego prędkość maksymalna, choć nie jest głównym atutem tego modelu, wciąż jest wystarczająca do codziennych dojazdów i krótszych tras. Z racji na niewielką pojemność skokową silnika wynoszącą 96 cm3, Aprilia Scarabeo 100 nie jest motocyklem do bicia rekordów prędkości, jednak jego osiągi mogą zaskoczyć swoją płynnością i responsywnością. Dzięki konstrukcji silnika, użytkownicy mogą liczyć na satysfakcjonującą dynamikę w miejskich warunkach, zwłaszcza przy ruszaniu na światłach czy w korkach.