APRILIA SMV 900 DORSODURO DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Szerokość całkowita: 904 mm
Napęd końcowy: Łańcuch
Przedni hamulec: Podwójne tarcze 320 mm
Rozstaw osi: 1501 mm
Średnica x skok tłoka: 91 mm
Tylny hamulec: Pojedyncza tarcza 240 mm
Długość całkowita: 2210 mm
Pojemność: 896 cm3
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Tył: 180/55 ZR 17
Rama: Modularna rama stalowa rurowa przykręcana do aluminiowych płyt bocznych za pomocą śrub o wysokiej wytrzymałości. Demontowalna rama tylna
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Układ paliwowy: Wtrysk
Pojemność zbiornika paliwa: 12.1 l
Przód: 120/70 ZR 17
Moc: 95.2 KW
Waga: 194 kg
Stopień sprężania: 11:1
Moment obrotowy: 89 Nm
Wysokość siedzenia: 871 mm
Tylnie zawieszenie: Hydrauliczny amortyzator z regulacją wzdłużną i wstępnym napięciem sprężyny
Rok rozpoczęcia produkcji: 2017
Rok zakończenia produkcji: 2022

PLUSY I MINUSY

  • Wygląd i design motocykla są nowoczesne i atrakcyjne.
  • Dobra dynamika jazdy dzięki stabilnym oponom i solidnej ramie.
  • Świetne wyposażenie w nowoczesne funkcje takie jak ABS oraz różne tryby jazdy.
  • Problemy techniczne, mimo że rzadkie, mogą dotyczyć silnika i systemu hamulcowego.

CECHY

  • Łańcuchowy napęd końcowy zwiększający niezawodność.
  • Podwójne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm zapewniające skuteczność hamowania.
  • Mokre wielotarczowe sprzęgło wspierające płynność zmiany biegów.
  • Nowoczesna konstrukcja ramy zapewniająca sztywność i stabilność.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia SMV 900 Dorsoduro charakteryzuje się dynamicznymi osiągami, a jej prędkość maksymalna, znana jako V-Max, jest imponująca dla tego typu motocykla. Dzięki silnikowi o mocy 95.2 KW oraz zoptymalizowanej aerodynamice, motocykl ten może osiągać prędkości znacznie powyżej typowych dla miejskich jazd. Jednak, dla uzyskania pełnych możliwości prędkościowych, istotne jest utrzymanie odpowiednich warunków technicznych oraz użytkowych, takich jak prawidłowe ciśnienie w oponach czy stan łańcucha napędowego. W efekcie, Aprilia Dorsoduro jest w stanie dostarczyć emocje podczas jazdy na długich trasach i autostradach, gdzie można w pełni wykorzystać jej potencjał osiągów.