APRILIA Sportcity One 125 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Typ:
Jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony powietrzem
Rozstaw osi:
1359 mm
Przedni hamulec:
220 mm, tarcza ze stali nierdzewnej z pływającym zaciskiem o podwójnym tłoku
Układ zasilania:
Gaźnik 26 mm
Skrzynia biegów:
Automatyczna
Rama:
Rama pojedyncze cradle w rurze stalowej o wysokiej wytrzymałości
Moc:
10/8000 kW(KM)/RPM
Stopień sprężania:
12:1
Pojemność:
124 cm³
Tylny hamulec:
140 mm bębnowy
Pojemność zbiornika:
7,6 L
Przód:
120/70-14
Przednie zawieszenie:
Hydrauliczny widelec teleskopowy z lagami 35 mm
Szerokość całkowita:
739 mm
Napęd końcowy:
Koła zębate
Wysokość siedzenia:
775 mm
Tylne zawieszenie:
Pojedynczy amortyzator hydrauliczny z regulowanym napięciem sprężyny
Moment obrotowy:
9/7000 Nm/RPM
Długość całkowita:
1951 mm
Tył:
120/70-14
Napęd pierwotny:
Pasek klinowy
Średnica i skok cylindra:
56 mm
Sprzęgło:
Automatyczne sprzęgło odśrodkowe, suche
Rok rozpoczęcia produkcji:
2008
Rok zakończenia produkcji:
2009
PLUSY I MINUSY
- Zalety: Niska masa, co ułatwia manewrowanie.
- Zalety: Dobra prędkość maksymalna jak na skuter.
- Zalety: Ekonomiczne zużycie paliwa dzięki niewielkiej pojemności silnika.
- Wady: Ograniczona funkcjonalność poza miastem.
- Wady: Mniej miejsca na bagaż w porównaniu do większych motocykli.
CECHY
- Nowoczesny design z dynamicznie wyglądającymi elementami karoserii.
- Wysokiej jakości wykończenia użyte do produkcji pojazdu.
- Łatwa obsługa dzięki automatycznej skrzyni biegów.
- Zawieszenie dostosowane do miejskiej infrastruktury z dobrym tłumieniem.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
APRILIA Sportcity One 125 zaskakuje nie tylko swoim dynamicznym wyglądem, ale i osiągami. Maksymalna prędkość, którą można osiągnąć tym modelem, usatysfakcjonuje każdych miłośników miejskich eskapad. Średnia prędkość maksymalna wynosi około 100 km/h, co jest wynikiem bardzo dobrym w tej klasie skuterów, szczególnie w kontekście jego jednostki napędowej oraz stosunkowo niskiej masy własnej. Skutery takie jak Sportcity One 125 zostały zaprojektowane z myślą o zwinności i łatwości manewrowania w miejskich korkach, ale również zapewniają przyzwoitą prędkość na dłuższych dystansach.