APRILIA Sportcity One 125 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Typ: Jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony powietrzem
Rozstaw osi: 1359 mm
Przedni hamulec: 220 mm, tarcza ze stali nierdzewnej z pływającym zaciskiem o podwójnym tłoku
Układ zasilania: Gaźnik 26 mm
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rama: Rama pojedyncze cradle w rurze stalowej o wysokiej wytrzymałości
Moc: 10/8000 kW(KM)/RPM
Stopień sprężania: 12:1
Pojemność: 124 cm³
Tylny hamulec: 140 mm bębnowy
Pojemność zbiornika: 7,6 L
Przód: 120/70-14
Przednie zawieszenie: Hydrauliczny widelec teleskopowy z lagami 35 mm
Szerokość całkowita: 739 mm
Napęd końcowy: Koła zębate
Wysokość siedzenia: 775 mm
Tylne zawieszenie: Pojedynczy amortyzator hydrauliczny z regulowanym napięciem sprężyny
Moment obrotowy: 9/7000 Nm/RPM
Długość całkowita: 1951 mm
Tył: 120/70-14
Napęd pierwotny: Pasek klinowy
Średnica i skok cylindra: 56 mm
Sprzęgło: Automatyczne sprzęgło odśrodkowe, suche
Rok rozpoczęcia produkcji: 2008
Rok zakończenia produkcji: 2009

PLUSY I MINUSY

  • Zalety: Niska masa, co ułatwia manewrowanie.
  • Zalety: Dobra prędkość maksymalna jak na skuter.
  • Zalety: Ekonomiczne zużycie paliwa dzięki niewielkiej pojemności silnika.
  • Wady: Ograniczona funkcjonalność poza miastem.
  • Wady: Mniej miejsca na bagaż w porównaniu do większych motocykli.

CECHY

  • Nowoczesny design z dynamicznie wyglądającymi elementami karoserii.
  • Wysokiej jakości wykończenia użyte do produkcji pojazdu.
  • Łatwa obsługa dzięki automatycznej skrzyni biegów.
  • Zawieszenie dostosowane do miejskiej infrastruktury z dobrym tłumieniem.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

APRILIA Sportcity One 125 zaskakuje nie tylko swoim dynamicznym wyglądem, ale i osiągami. Maksymalna prędkość, którą można osiągnąć tym modelem, usatysfakcjonuje każdych miłośników miejskich eskapad. Średnia prędkość maksymalna wynosi około 100 km/h, co jest wynikiem bardzo dobrym w tej klasie skuterów, szczególnie w kontekście jego jednostki napędowej oraz stosunkowo niskiej masy własnej. Skutery takie jak Sportcity One 125 zostały zaprojektowane z myślą o zwinności i łatwości manewrowania w miejskich korkach, ale również zapewniają przyzwoitą prędkość na dłuższych dystansach.