APRILIA Sportcity One 50 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Rodzaj napędu: Pas napędowy
Sprzęgło: Automatyczne sprzęgło odśrodkowe suche
Tylna opona: 120 / 70 x 14
Tylny hamulec: 140 mm bęben
Pojemność skokowa: 49 cm3
System paliwa: Gaźnik
Rama: Rama pojedyncza w wysokowytrzymałej stalowej rurze
Skrzynia biegów: Automatyczna
Typ silnika: Pojedynczy cylindrowy poziomy dwusuw
Rozstaw osi: 1354 mm
Przedni hamulec: 220 mm tarcza z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym
Stopień sprężania: 11.5:1
Tylnie zawieszenie: Pojedynczy amortyzator hydrauliczny z regulowanym napięciem wstępnym sprężyny. Skok koła 84 mm
Długość całkowita: 1951 mm
Wysokość siedzenia: 775 mm
Moment obrotowy: 0/0 Nm/RPM
Przednia opona: 120 / 70 x 14
Pojemność zbiornika paliwa: 7,6 L
Przednie zawieszenie: Hydrauliczny teleskopowy widelec z 32 mm rurami. Skok koła 85 mm
Napęd końcowy: Przekładnie
Rok rozpoczęcia produkcji: 2008
Rok zakończenia produkcji: 2009
Moc: 4 KM
Rodzaj: Motorower

CECHY

  • Prosty i skuteczny system hamulcowy z przednim tarczowym i tylnym bębnowym hamulcem.
  • Dwusuwowy silnik, który jest wystarczająco mocny do miejskiej jazdy.
  • Regulowane tylne zawieszenie, które zapewnia komfort jazdy nawet na nierównych nawierzchniach.
  • Kompaktowy rozmiar, idealny do przemieszczania się po zatłoczonych przestrzeniach miejskich.
  • Wysokiej jakości rama stalowa, gwarantująca wytrzymałość i stabilność.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Aprilia Sportcity One 50 nie jest motocyklem przeznaczonym do osiągania zawrotnych prędkości. Jako motorower z silnikiem o pojemności 49 cm3, jego prędkość maksymalna, zwana V-Max, jest ograniczona. W rzeczywistości, jego osiągi są dostosowane do jazdy miejskiej i poruszania się po zatłoczonych ulicach, co czyni go idealnym wyborem do codziennych dojazdów. Skuter ten cechuje się lekkością i zwinnością, dzięki czemu nawet przy ograniczeniu prędkości potrafi dostarczyć wiele frajdy z jazdy. Ograniczona prędkość maksymalna przyczynia się również do niższego zużycia paliwa, co jest dużym atutem w warunkach miejskich. Jego przyspieszenie i reakcja na manetkę gazu są wystarczające, by zadowolić użytkowników szukających praktycznego środka transportu.