APRILIA Sportcity One 50 Street DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Napęd Końcowy:
Przekładnia zębata
Szerokość całkowita:
729 mm
Rozstaw osi:
1354 mm
Typ:
Pojedynczy poziomy cylinder, 2-suwowy
Hamulce przednie:
Tarcza 220 mm z dwu-tłokowym pływającym zaciskiem
Pojemność:
49 cm3
Hamulce tylne:
Bęben 140 mm
Wymiary cylindra:
41 mm
Napęd Pierwotny:
V-pas
Sprzęgło:
Automatyczne sprzęgło odśrodkowe suche
Tylne Koło:
120 / 70 x 14
Układ zasilania:
Gaźnik Dell'Orto 17.5 mm
Moc:
4/6500 KW(hp)/RPM
Skrzynia biegów:
Automatyczna
Rama:
Pojedyncza rama kołyskowa z rur ze stali wysokiej wytrzymałości
Przednie Koło:
120 / 70 x 14
Pojemność Zbiornika Paliwa:
6.8 L
Stopień sprężania:
10.1:1
Długość całkowita:
1948 mm
Wysokość siedzenia:
775 mm
Moment Obrotowy:
4/6500 Nm/RPM
Tylne Zawieszenie:
Silnik jako wahacz. Pojedynczy amortyzator hydrauliczny z regulowanym napięciem wstępnym sprężyny. Skok koła 76 mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
2009
Rok zakończenia produkcji:
2010
PLUSY I MINUSY
- Łatwa manewrowość w miejskim ruchu.
- Niskie zużycie paliwa, co jest ekonomiczne i ekologiczne.
- Dobry stosunek ceny do jakości.
- Ograniczona prędkość maksymalna, co może być wadą dla użytkowników szukających większej dynamiki.
- Ograniczone miejsce na dodatkowy bagaż.
CECHY
- Pojedynczy poziomy cylinder zapewnia płynne działanie.
- Automatyczne sprzęgło ułatwia jazdę początkującym.
- Dwu-tłokowy hamulec tarczowy zapewnia skuteczne hamowanie.
- Stylowy design i kompaktowe wymiary idealne do miejskiej jazdy.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia Sportcity One 50 Street jest skuterem znanym z dynamicznej jazdy w mieście. Chociaż dokładna prędkość maksymalna (V-Max) nie jest zawsze najistotniejszym aspektem w tej klasie pojazdów, dla wielu użytkowników ma to znaczenie. Model Sportcity One 50 może osiągać prędkość maksymalną w granicach 70-75 km/h, co jest wystarczające do komfortowej i szybkiej jazdy miejskiej przy jednoczesnym zachowaniu niskiego zużycia paliwa i przyjazności dla środowiska. To sprawia, że jest wyjątkowo praktyczny dla osób, które poruszają się głównie po zatłoczonych ulicach miejskich.