APRILIA SR 50 Factory DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność skokowa: 49 cm³
Typ silnika: Jednocylindrowy, 2-suwowy
Stopień sprężania: 12:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 41 mm
Zasilanie: Gaźnik
Zapłon: CDI
System smarowania: Mieszanka
System chłodzenia: Ciecz
Skrzynia biegów: Automatyczna CVT
Wtórne przeniesienie napędu: Pas napędowy, sprzęgło odśrodkowe
Waga na sucho: 199 kg
Wysokość siodła: 795 mm
Długość całkowita: 1859 mm
Szerokość całkowita: 706 mm
Rozstaw osi: 1260 mm
Podwozie: Rama rurowa ze stali o wysokiej wytrzymałości, typu split single cradle
Zawieszenie przód: Widelec hydrauliczny teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz wleczony
Opona przednia i tylna: 130/60 R13
Hamulec przedni i tylny: Jednotarczowy, średnica 190 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 6,8 L

PLUSY I MINUSY

  • Zalety: Lekka konstrukcja sprzyja manewrowości i zwrotności.
  • Zalety: Niskie zużycie paliwa, co czyni go ekonomicznym w użytkowaniu.
  • Zalety: Wysoka jakość wykonania i solidne materiały.
  • Wady: Ograniczone postoje na trasach dłuższych z uwagi na niewielką pojemność silnika.
  • Wady: Wrażliwość na warunki pogodowe, szczególnie deszcz i wiatr.

CECHY

  • Wyjątkowa stylistyka, która przyciąga wzrok.
  • Zaawansowana elektronika odpowiadająca za niezawodne działanie.
  • Wysoki komfort jazdy dzięki dobrze dobranym zawieszeniom.
  • Przyjazność dla środowiska z powodu niższej emisji spalin.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Prędkość maksymalna Aprilia SR 50 Factory jest jednym z jej najbardziej cenionych parametrów. Mimo że silnik o pojemności 49 cm³ może sugerować ograniczone osiągi, to dzięki zaawansowanej konstrukcji i niskiej masie, motor oferuje wyjątkowo dobrą dynamikę w swoim segmencie. Kierowcy doceniają szczególnie płynne przyspieszenie oraz stabilną pracę nawet przy wyższych obrotach, co czyni ten model idealnym do jazdy miejskiej oraz krótszych tras poza miastem. Prędkość maksymalna zależy od wielu czynników, takich jak warunki drogowe czy obciążenie, lecz ogólnie oscyluje w okolicach około 70 km/h.