APRILIA SXV 550 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Napęd końcowy:
Łańcuch
Szerokość całkowita:
800 mm
Zawieszenie przednie:
Sachs OD - 48 mm. Skok - 275 mm
Stopień sprężania:
12.5:1
Rama:
Stalowa rama obwodowa z aluminiowymi elementami pionowymi
Prześwit:
318 mm
Waga:
116 kg
Pojemność skokowa:
550 cm3
Hamulec tylni:
240 mm tarcza ze stali nierdzewnej z zaciskiem pływającym
Średnica cylindra x skok tłoka:
79 mm
Sprzęgło:
Wielotarczowe sprzęgło mokre
Napęd podstawowy:
Koła zębate proste
Tylna opona:
180/55 x 17
Hamulec przedni:
320 mm tarcza ze stali nierdzewnej z zaciskiem radialnym
Wysokość siedzenia:
917 mm
Rozstaw osi:
1496 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
7,6 l
Przednia opona:
120/70 x 17
Moc:
70 KW
Długość całkowita:
2223 mm
Zawieszenie tylne:
Hydrauliczny pojedynczy amortyzator. Skok zawieszenia - 252mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
2010
Rok zakończenia produkcji:
2011
PLUSY I MINUSY
- Wysoka wydajność silnika i skrzyni biegów zapewniają dynamiczną jazdę.
- Układ jezdny i zawieszenie gwarantują znakomitą stabilność.
- Lekka konstrukcja umożliwia skuteczne osiąganie dużych prędkości.
- Koszty utrzymania mogą być stosunkowo wysokie.
- Komfort użytkowania na co dzień jest ograniczony.
- Podatność na drobne i poważne usterki jest zauważalna.
CECHY
- Dwucylindrowy silnik o mocy 70 kW.
- Stalowa rama z aluminiowymi elementami, zwiększająca trwałość.
- Zaawansowane systemy zawieszenia dla lepszej obsługi.
- Nowoczesny design z myślą o aerodynamice.
- Technologia wtrysku paliwa dla lepszej efektywności.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Motocykl Aprilia SXV 550 to imponująca maszyna o wysokich osiągach. Wyposażony w silnik o mocy 70 kW oraz pojemności 550 cm3, model ten został zaprojektowany z myślą o dynamicznej jeździe. Lekka konstrukcja o wadze 116 kg, w połączeniu z zaawansowanym zawieszeniem Sachs z przodu i hydraulicznym pojedynczym amortyzatorem z tyłu, zapewnia doskonałe prowadzenie. Stalowa rama obwodowa z aluminiowymi elementami pionowymi oraz przemyślana aerodynamika przyczyniają się do wysokich osiągów tego motocykla.