APRILIA Tuono V4 R DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Przednia opona:
120/70 ZR 17
Pojemność zbiornika paliwa:
17,0 L
Przednie zawieszenie:
Widelec Sachs upside down z goleniami 43 mm
Szerokość całkowita:
800 mm
Napęd końcowy:
Łańcuch
Napęd pierwotny:
Koła zębate prostocięte i zintegrowane elastyczne sprzęgło
Średnica x Skok tłoka:
78 mm
Tylna opona:
190/55 ZR 17 (alternatywa: 190/50 ZR 17; 200/55 ZR 17)
Sprzęgło:
Wielotarczowe mokre ze sprzęgłem antyhoppingowym mechanicznym
Tylne zawieszenie:
Podwójne wzmacniane aluminiowe ramię wahacza
Moment obrotowy:
108 Nm przy 9000 obr./min
Długość całkowita:
2060 mm
Stopień sprężania:
13:1
Rama:
Aluminiowa podwójna belka
Prześwit:
120 mm
Wysokość siedzenia:
840 mm
Przedni hamulec:
Podwójne pływające tarcze 320 mm ze stali nierdzewnej
Rozstaw osi:
1440 mm
Tylny hamulec:
Tarcza o średnicy 220 mm
Masa własna:
179 kg
Pojemność silnika:
999,6 cm³
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Moc:
162 KM przy 11500 obr./min
System wtrysku paliwa:
Wtrysk elektroniczny
Rok rozpoczęcia produkcji:
2011
Rok zakończenia produkcji:
2012
PLUSY I MINUSY
- Wysoka moc i osiągi czynią z tego motocykla jednego z liderów w swojej klasie.
- Nowoczesna elektronika zwiększa bezpieczeństwo i komfort jazdy.
- Wyjątkowa stylistyka i design, przyciągające uwagę każdego miłośnika motocykli.
- Relatywnie wysokie koszty utrzymania i serwisowania.
- Mogą wymagać zaawansowanych umiejętności jazdy dla pełnego wykorzystania potencjału.
CECHY
- Wyjątkowo potężny silnik o pojemności 999,6 cm³ i mocy 162 KM.
- Zaawansowane systemy zawieszenia i hamulców poprawiające stabilność i bezpieczeństwo.
- Elegancki i nowoczesny wygląd, przyciągający wzrok.
- Wysoko zaawansowana elektronika, w tym systemy trakcji i kontroli hamowania.
- Odpowiedni do jazdy zarówno na torze wyścigowym, jak i na dłuższych trasach turystycznych.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Aprilia Tuono V4 R to motocykl zaprojektowany dla pasjonatów prędkości i ekstremalnych wrażeń. Model ten osiąga imponującą prędkość maksymalną dzięki swoim genialnym rozwiązaniom technicznym, w tym potężnemu silnikowi o mocy 162 KM. Dzięki zaawansowanemu układowi aerodynamiki i wysokiej mocy, V-Max dla tej maszyny zbliża się do poziomu 280 km/h. Osiągi te czynią z Aprilia Tuono V4 R nie tylko doskonałe narzędzie do jazdy na torze, ale również na zwykłych drogach, choć pełne możliwości tej maszyny najlepiej prezentują się w kontrolowanych warunkach torowych.