BMW F 650 CS Scarver DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW F 650 CS Scarver
Typ: Chłodzony cieczą, czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 652 cm³
Średnica x skok tłoka: 99,1 x 83,8 mm
Stopień sprężania: 11,5:1
Układ zasilania: Wtrysk paliwa (EFI)
Moc: 50 KM przy 6800 obr./min
Moment obrotowy: 62 Nm przy 5500 obr./min
Skrzynia biegów: Manualna, 5-biegowa
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Napęd końcowy: Pas napędowy
Rama: Stalowa
Zawieszenie przednie: 41 mm teleskopowy widelec
Zawieszenie tylne: Regulowany amortyzator mono-shock, progresywny łącznik
Hamulce przednie: Pojedynczy tarczowy 300 mm, 2-tłoczkowy zacisk
Hamulce tylne: Pojedynczy tarczowy 240 mm, 1-tłoczkowy zacisk
Wymiary (długość x szerokość x wysokość): 2141 mm x 914 mm x 780 mm
Rozstaw osi: 1494 mm
Wysokość siedzenia: 780 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 15 litrów
Masa: 170 kg
Opony (przód/tył): 110/70 ZR17, 160/60 ZR17

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja ramy oraz napęd pasowy, co zmniejsza wymagania konserwacyjne.
  • Wydajny układ wtrysku paliwa poprawiający efektywność spalania.
  • Doskonała manewrowość dzięki kompaktowym wymiarom i niskiej masie.
  • Ograniczona pojemność zbiornika paliwa, co może wymagać częstszych tankowań na długich trasach.
  • Nieco ograniczona moc maksymalna jak na potrzeby niektórych bardziej wymagających entuzjastów.

CECHY

  • Zastosowanie nowoczesnej technologii w postaci chłodzenia cieczą i układu wtrysku paliwa.
  • Silnik z czterema zaworami na cylinder zapewniający lepsze oddychanie i wydajność.
  • Ergonomiczne siedzenia oraz wygodna pozycja jazdy, idealna na długie trasy.
  • Solidne hamulce tarczowe na obu osiach dostarczające pewności w kontroli pojazdu.
  • Zawieszenie z regulowanym amortyzatorem mono-shock umożliwia dostosowanie do warunków jazdy.
  • Stylowy design pasujący do nowoczesnego miejskiego otoczenia.
  • Bardzo dobra kontrola dzięki niskiej masie oraz sportowemu układowi opon.
  • Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD informujący o podstawowych parametrach jazdy.
  • Możliwość dostosowania motocykla pod względem użytkowym.
  • Dzięki niemieckiej precyzji wykonania, motocykl cechuje się długowiecznością i niezawodnością.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW F 650 CS Scarver osiąga maksymalną prędkość (V-max) na poziomie około 175 km/h, co czyni go wystarczająco szybkim jak na jego klasę motocykli. Jest to wynik odpowiedni dla motocykli o takiej pojemności skokowej i konstrukcji silnika. Co więcej, dzięki efektywnemu układowi wtrysku paliwa oraz optymalnemu stosunkowi mocy do masy, Scarver zapewnia płynne przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie około 5,5 sekundy. Dla entuzjastów motocykli, którzy cenią sobie dynamikę, ten model jest atrakcyjną propozycją. Prędkość maksymalna oraz przyspieszenie są kluczowymi wskaźnikami efektywności silnika oraz osiągów, które są nie tylko zadowalające, ale także przekładają się na satysfakcjonującą jazdę na trasach miejskich i poza nimi. Ważne jest również, że niemiecka precyzja wykonania gwarantuje niezawodność na każdym kroku, co dodaje Scarverowi dodatkowy atut w oczach miłośników motocykli. Pod względem 'dane techniczne', motocykl zawiera elementy, które są optymalizowane dla wydajnej jazdy.