BMW F 650 Funduro DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Typ silnika: chłodzony cieczą, czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, 4 zawory
Pojemność silnika: 652 cm³
Średnica x skok tłoka: 99.1 x 83.8 mm
Stopień sprężania: 8.8:1
Moc silnika: 48/6500 KW(hp)/RPM
Moment obrotowy: 57/5200 Nm/RPM
Układ zasilania: 2x33mm gaźniki Mikuni
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna
Sprzęgło: mokre wielotarczowe, manualne
Napęd końcowy: łańcuch
Rama: stalowa
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie tylne: regulowany amortyzator mono-shock
Hamulce przednie: pojedyncza tarcza 300 mm, 2-tłoczkowy zacisk
Hamulce tylne: pojedyncza tarcza 210 mm, 1-tłoczkowy zacisk
Długość całkowita: 2189 mm
Szerokość całkowita: 879 mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Rozstaw osi: 1478 mm
Prześwit: 180 mm
Waga: 187 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 17.5 L
Przednia opona: 100/90 -19 57S
Tylna opona: 130/80 -17 65S

PLUSY I MINUSY

  • Wysoka prędkość maksymalna osiągana dzięki efektywnemu silnikowi.
  • Solidna konstrukcja zapewniająca stabilność jazdy.
  • Efektywny system hamulcowy dla szybkiego zatrzymywania.
  • Zwarta budowa umożliwiająca łatwość manewrowania.
  • Ograniczona pojemność zbiornika paliwa wymagająca częstego tankowania.
  • Stosunkowo wysoka waga na tle konkurencyjnych modeli.

CECHY

  • BMW F 650 Funduro wyróżnia się chłodzonym cieczą, czterosuwowym silnikiem o dużej wytrzymałości i niezawodności.
  • Wyposażony w precyzyjny układ zasilania z gaźnikami Mikuni umożliwia efektywne spalanie paliwa i optymalne osiągi.
  • Zastosowanie stalowej ramy oraz regulowanego zawieszenia mono-shock zapewnia komfort i stabilność jazdy po różnych nawierzchniach.
  • Moc 48 KM i moment obrotowy 57 Nm umożliwiają dynamiczną jazdę z pewnością nawet w trudnych warunkach.
  • Większa, 19-calowa przednia opona pozwala na lepszą przyczepność i kontrolę nad motocyklem.
  • Kompaktowe wymiary i rozstaw osi 1478 mm sprzyjają łatwemu manewrowaniu zarówno w ruchu miejskim, jak i poza nim.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW F 650 Funduro to model, który łączy w sobie doskonałą specyfikację z imponującymi możliwościami na drodze. Motocykl ten jest zdolny osiągnąć prędkość maksymalną, tzw. "v-max", wynoszącą około 160 km/h. Przyspieszenie również nie pozostawia wiele do życzenia, co czyni go odpowiednim wyborem zarówno dla entuzjastów dłuższych tras, jak i tych, którzy cenią sobie dynamiczną jazdę w warunkach miejskich. Zastosowanie chłodzenia cieczą oraz precyzyjnie zaprojektowany układ zasilania gaźnikowego gwarantują, że osiągi te pozostają stabilne, niezależnie od wyzwań, jakie może stawiać przed kierowcą droga. Dzięki tego typu rozwiązaniom model ten śmiało może konkurować z innymi maszynami w swojej klasie, oferując użytkownikom niezapomniane doznania z jazdy. Wpływa to również na zwiększony komfort oraz poczucie bezpieczeństwa, co jest kluczowe przy tak wysokiej prędkości i przyspieszeniu. To motocykl, który wyróżnia się specyfikacją techniczną, zachwycając miłośników prędkości.