BMW F 800 GT DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Wysoka jakość wykonania i trwałość.
- Efektywny system EFI zapewniający oszczędność paliwa.
- Doskonałe osiągi w swojej kategorii wagowej.
- Świetne właściwości jezdne na zakrętach.
- Stosunkowo drogi w porównaniu do konkurencji.
- Ograniczona pojemność zbiornika paliwa.
CECHY
- Dwucylindrowy silnik czterosuwowy z DOHC.
- Chłodzenie cieczą, co zapewnia stabilne temperatury pracy.
- Aluminiowa rama dla obniżenia masy i zwiększenia sztywności.
- Zaawansowane przednie i tylne zawieszenie regulacyjne dla idealnej adaptacji do nawierzchni.
- Efektywny system hamulcowy z podwójnymi przednimi tarczami.
- 6-biegowa skrzynia biegów pozwalająca na optymalne dostosowanie do warunków jazdy.
- Podgrzewane manetki dostępne w opcji dodatkowej, zwiększające komfort jazdy w chłodne dni.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW F 800 GT to motocykl ceniony za swoje świetne osiągi oraz wygodę na długich trasach. Wspomniany model charakteryzuje się prędkością maksymalną, czyli tak zwanym v-max, wynoszącą około 220 km/h. To wynik, który zadowoli zarówno weekendowych turystów, jak i tych, którzy chętnie wybierają się na dłuższe podróże po autostradach. Dzięki mocnemu silnikowi o mocy 90 KM przy 8000 RPM oraz momentowi obrotowemu sięgającemu 85 Nm przy 5800 RPM, motocykl zapewnia dynamiczne i płynne przyspieszenie. Silnik o pojemności 798 cm³ z systemem EFI doskonale współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną, co pozwala na szybkie osiąganie wysokich prędkości przy jednoczesnym zachowaniu zrównoważonego zużycia paliwa. Te aspekty sprawiają, że BMW F 800 GT pozostaje w czołówce motocykli turystycznych średniej klasy i stanowi ważny element w specyfikacji dla osób poszukujących solidnych danych technicznych.