BMW F 800 GT DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW F 800 GT
Typ: liquid-cooled, 4-stroke, twin cylinder, 4-valve per cylinder, DOHC
Pojemność skokowa: 798 cm³
Średnica x Skok tłoka: 81.3 x 73.7 mm
Moc maksymalna: 90 KM / 8000 RPM
Moment obrotowy: 85 Nm / 5800 RPM
Przełożenie: 6-biegowa, manualna
System paliwowy: EFI
Stosunek sprężania: 12.0:1
Rama: aluminium
Przednie zawieszenie: 43 mm teleskopowy widelec
Tylne zawieszenie: regulowane pre-load i amortyzacja odbicia, wahacz
Przedni hamulec: podwójne 320 mm tarcze pływające, czterotłoczkowe zaciski
Tylni hamulec: pojedyncza 265 mm tarcza, jednotłoczkowy zacisk
Napęd końcowy: pas
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, manualne
Przód Opona: 120/70 ZR 17
Tył Opona: 180/55 ZR 17
Pojemność paliwa: 15 L
Waga: 182 kg
Rozstaw osi: 1514 mm
Wysokość siedzenia: 800 mm
Całkowita szerokość: 904 mm
Całkowita długość: 2156 mm

PLUSY I MINUSY

  • Wysoka jakość wykonania i trwałość.
  • Efektywny system EFI zapewniający oszczędność paliwa.
  • Doskonałe osiągi w swojej kategorii wagowej.
  • Świetne właściwości jezdne na zakrętach.
  • Stosunkowo drogi w porównaniu do konkurencji.
  • Ograniczona pojemność zbiornika paliwa.

CECHY

  • Dwucylindrowy silnik czterosuwowy z DOHC.
  • Chłodzenie cieczą, co zapewnia stabilne temperatury pracy.
  • Aluminiowa rama dla obniżenia masy i zwiększenia sztywności.
  • Zaawansowane przednie i tylne zawieszenie regulacyjne dla idealnej adaptacji do nawierzchni.
  • Efektywny system hamulcowy z podwójnymi przednimi tarczami.
  • 6-biegowa skrzynia biegów pozwalająca na optymalne dostosowanie do warunków jazdy.
  • Podgrzewane manetki dostępne w opcji dodatkowej, zwiększające komfort jazdy w chłodne dni.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW F 800 GT to motocykl ceniony za swoje świetne osiągi oraz wygodę na długich trasach. Wspomniany model charakteryzuje się prędkością maksymalną, czyli tak zwanym v-max, wynoszącą około 220 km/h. To wynik, który zadowoli zarówno weekendowych turystów, jak i tych, którzy chętnie wybierają się na dłuższe podróże po autostradach. Dzięki mocnemu silnikowi o mocy 90 KM przy 8000 RPM oraz momentowi obrotowemu sięgającemu 85 Nm przy 5800 RPM, motocykl zapewnia dynamiczne i płynne przyspieszenie. Silnik o pojemności 798 cm³ z systemem EFI doskonale współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną, co pozwala na szybkie osiąganie wysokich prędkości przy jednoczesnym zachowaniu zrównoważonego zużycia paliwa. Te aspekty sprawiają, że BMW F 800 GT pozostaje w czołówce motocykli turystycznych średniej klasy i stanowi ważny element w specyfikacji dla osób poszukujących solidnych danych technicznych.