BMW F 800 ST DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Plusy:
- Bardzo dobra zwrotność i stabilność przy dużych prędkościach dzięki aluminiowej ramie.
- Mocny moment obrotowy, co wpływa na dynamiczną jazdę i szybkie przyspieszenie.
- Niskie zużycie paliwa przy zachowaniu wysokich osiągów.
- Wysoka jakość wykonania i solidne komponenty.
- Wygodne zawieszenie z regulacją, dostosowane do różnych warunków jazdy.
- Minusy:
- Mniejsza pojemność zbiornika paliwa, co może wymagać częstszych tankowań w trasie.
- Dla niektórych może być zbyt ciężki przy manewrowaniu w mieście.
- Brak zaawansowanych systemów wspomagania, takich jak kontrola trakcji.
CECHY
- Silnik chłodzony cieczą zapewniający efektywne odprowadzanie ciepła i stabilne osiągi.
- 4-suwowy układ silnika, który minimalizuje wibracje i hałas.
- Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) dla optymalizacji zużycia paliwa i efektywności.
- 6-biegowa manualna skrzynia biegów zapewniająca płynność zmiany przełożeń.
- Sprzęgło mokre wielotarczowe dla płynnej transmisji mocy.
- Niezawodny napęd pasowy gwarantujący cichą i bezobsługową pracę.
- Podwójne przednie hamulce tarczowe zapewniające skuteczne hamowanie nawet przy dużych prędkościach.
- Tylne zawieszenie z regulacją wstępnego napięcia i tłumienia odbicia dostosowujące się do warunków drogowych.
- Szeroka przednia i tylna opona (120/70 ZR 17 i 180/55 ZR 17) zwiększająca przyczepność i stabilność.
- Kompaktowe wymiary i lekka konstrukcja poprawiająca manewrowość i wygodę użytkowania.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Motocykl BMW F 800 ST to uniwersalny sprzęt, który łączy w sobie dynamikę i komfort jazdy. Dzięki potężnemu silnikowi o mocy 85 KM uzyskiwanemu przy 8000 obrotów na minutę maszyna ta potrafi osiągnąć V-Max wynoszący około 225 km/h. To sprawia, że doskonale sprawdza się zarówno na autostradach, jak i w bardziej wymagających trasach. Dodatkowym atutem jest przyspieszenie, które dzięki elastycznemu momentowi obrotowemu 85 Nm dostępnemu przy 5800 obrotach na minutę zapewnia płynne i szybkie starty na każdym biegu. BMW F 800 ST z napędem końcowym na pas oferuje również doskonałą ekonomikę i mniej hałasu podczas jazdy. Zachwycająca specyfikacja techniczna oraz dane techniczne i osiągi czynią go idealnym wyborem dla pasjonatów motocyklowych poszukujących maszyny niezawodnej i wszechstronnej.