BMW F 800 ST DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Nazwa Modelu: BMW F 800 ST
Typ: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, dwucylindrowy, 4-zaworowy na cylinder, DOHC
Pojemność skokowa: 798 cm³
Średnica x Skok: 81,3 x 73,7 mm
Stopień Sprężania: 12.0:1
Moc Silnika: 85 KM przy 8000 obr/min
Moment Obrotowy: 85 Nm przy 5800 obr/min
Układ Paliwowy: Wtrysk EFI
Skrzynia Biegów: Manualna, 6-biegowa
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, ręczne
Napęd Końcowy: Pas
Rama: Aluminiowa
Zawieszenie Przednie: Teleskopowy widelec 43 mm
Zawieszenie Tylne: Regulacja wstępnego napięcia i tłumienia odbicia, wahacz
Hamulce Przednie: Podwójne pływające tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Hamulce Tylnie: Pojedyncze tarcze 265 mm, jednotłoczkowe zaciski
Długość Całkowita: 2083 mm
Szerokość Całkowita: 861 mm
Wysokość Siedzenia: 820 mm
Rozstaw Osi: 1466 mm
Masa Własna: 182 kg
Pojemność Zbiornika Paliwa: 16 l
Opona Przednia: 120/70 ZR 17
Opona Tylna: 180/55 ZR 17

PLUSY I MINUSY

  • Plusy:
  • Bardzo dobra zwrotność i stabilność przy dużych prędkościach dzięki aluminiowej ramie.
  • Mocny moment obrotowy, co wpływa na dynamiczną jazdę i szybkie przyspieszenie.
  • Niskie zużycie paliwa przy zachowaniu wysokich osiągów.
  • Wysoka jakość wykonania i solidne komponenty.
  • Wygodne zawieszenie z regulacją, dostosowane do różnych warunków jazdy.
  • Minusy:
  • Mniejsza pojemność zbiornika paliwa, co może wymagać częstszych tankowań w trasie.
  • Dla niektórych może być zbyt ciężki przy manewrowaniu w mieście.
  • Brak zaawansowanych systemów wspomagania, takich jak kontrola trakcji.

CECHY

  • Silnik chłodzony cieczą zapewniający efektywne odprowadzanie ciepła i stabilne osiągi.
  • 4-suwowy układ silnika, który minimalizuje wibracje i hałas.
  • Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) dla optymalizacji zużycia paliwa i efektywności.
  • 6-biegowa manualna skrzynia biegów zapewniająca płynność zmiany przełożeń.
  • Sprzęgło mokre wielotarczowe dla płynnej transmisji mocy.
  • Niezawodny napęd pasowy gwarantujący cichą i bezobsługową pracę.
  • Podwójne przednie hamulce tarczowe zapewniające skuteczne hamowanie nawet przy dużych prędkościach.
  • Tylne zawieszenie z regulacją wstępnego napięcia i tłumienia odbicia dostosowujące się do warunków drogowych.
  • Szeroka przednia i tylna opona (120/70 ZR 17 i 180/55 ZR 17) zwiększająca przyczepność i stabilność.
  • Kompaktowe wymiary i lekka konstrukcja poprawiająca manewrowość i wygodę użytkowania.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Motocykl BMW F 800 ST to uniwersalny sprzęt, który łączy w sobie dynamikę i komfort jazdy. Dzięki potężnemu silnikowi o mocy 85 KM uzyskiwanemu przy 8000 obrotów na minutę maszyna ta potrafi osiągnąć V-Max wynoszący około 225 km/h. To sprawia, że doskonale sprawdza się zarówno na autostradach, jak i w bardziej wymagających trasach. Dodatkowym atutem jest przyspieszenie, które dzięki elastycznemu momentowi obrotowemu 85 Nm dostępnemu przy 5800 obrotach na minutę zapewnia płynne i szybkie starty na każdym biegu. BMW F 800 ST z napędem końcowym na pas oferuje również doskonałą ekonomikę i mniej hałasu podczas jazdy. Zachwycająca specyfikacja techniczna oraz dane techniczne i osiągi czynią go idealnym wyborem dla pasjonatów motocyklowych poszukujących maszyny niezawodnej i wszechstronnej.