BMW G 310 R DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW G 310 R
Typ silnika: Chłodzony wodą, jednocylindrowy, 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu w głowicy, smarowanie mokrą miską olejową.
Pojemność: 313 cm³
Średnica x skok tłoka: 78,7 x 61,0 mm
Stopień sprężania: 10,6:1
Moc: 34 kW (46 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 28 Nm przy 7500 obr/min
System zasilania: Wtrysk paliwa, BMS-E2
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: Mokre sprzęgło wielotarczowe, mechaniczne
Przeniesienie napędu pierwotne: Koła zębate
Przeniesienie napędu końcowe: Łańcuch
Rama: Stalowa rurowa typu bridge z przykręcaną ramą tylną.
Zawieszenie przód: Odwrócony teleskop, 41 mm
Zawieszenie tył: Jednoramienny wahacz z aluminium, bezpośrednio mocowany amortyzator monoshock, regulowana twardość.
Hamulce przód: Pojedyncza tarcza, średnica 300 mm, czterotłoczkowy stały zacisk, montowany radialnie.
Hamulce tył: Pojedyncza tarcza, średnica 240 mm, jednotłoczkowy pływający zacisk.
Długość całkowita: 1989 mm
Szerokość całkowita: 897 mm
Wysokość siedzenia: 785 mm
Masa: 158 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 11 L

PLUSY I MINUSY

  • + Dobre osiągi w swojej klasie pojemnościowej.
  • + Skuteczny układ hamulcowy z radialnie montowanym zaciskiem.
  • + Niska masa poprawiająca zwrotność.
  • - Niewielka pojemność zbiornika paliwa.
  • - Brak zaawansowanych systemów elektronicznych.

CECHY

  • Stalowa rurowa rama o wysokiej wytrzymałości, zapewniająca stabilność.
  • Nowoczesny system wtrysku paliwa, zwiększający efektywność zużycia.
  • Zaawansowany układ hamulcowy z dużą tarczą przednią o średnicy 300 mm.
  • Ergonomicznie zaprojektowane siedzenie o wysokości 785 mm dla komfortu i kontroli jazdy.
  • Jednoramienny wahacz tylny z aluminium, pozwalający na precyzyjne prowadzenie w zakrętach.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW G 310 R charakteryzuje się imponującymi osiągami, które nie pozostawiają obojętnym żadnego miłośnika motoryzacji. Dzięki zoptymalizowanej specyfikacji technicznej, w tym konstrukcji jednocylindrowego silnika o pojemności 313 cm³, motocykl ten osiąga maksymalną prędkość (v-max) wynoszącą około 143 km/h. Przyspieszenie jest równie godne podziwu, co czyni ten model atrakcyjnym wyborem zarówno dla miejskich manewrów, jak i na otwarte drogi. Precyzyjne połączenie systemu zasilania i skrzyni biegów pozwala na płynne przeniesienie mocy, co dodatkowo podnosi komfort jazdy. Dzięki dobrze zaprojektowanej aerodynamice, BMW G 310 R oferuje stabilność na wyższych prędkościach, jednocześnie zapewniając wystarczający moment obrotowy, aby cieszyć się dynamiczną jazdą. Te cechy sprawiają, że pomimo niewielkich rozmiarów, motocykl ten nie ustępuje większym modelom pod względem przyspieszenia i ogólnej prędkości. BMW G 310 R dane techniczne gwarantują wysoką wydajność i niezawodność, czyniąc go liderem w swojej klasie.