BMW G 650 GS DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW G 650 GS
Silnik: Chłodzony cieczą, czterozaworowy, jednocylindrowy, czterosuwowy, z podwójnymi wałkami rozrządu
Pojemność skokowa: 652 cm3
Średnica x skok: 99.1x83.8 mm
Stosunek sprężania: 11.5:1
Moc maksymalna: 50 KM przy 6500 obr./min
Moment obrotowy: 60 Nm przy 5000 obr./min
Układ zasilania: EFI
Skrzynia biegów: Stałe zazębienia, 5-biegowa
Napęd końcowy: Łańcuch
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Rama: Rama stalowa typu bridge z przykręcaną tylną częścią
Przednie zawieszenie: Teleskopowy widelec 41 mm z mostkiem stabilizującym
Tylne zawieszenie: Stalowa dwuścienna wahaczowa, centralny amortyzator sprężynowy, z regulowanym tłumieniem
Przedni hamulec: Pojedyncza tarcza hamulcowa, średnica 300 mm, dwutłoczkowe pływające zaciski
Tylny hamulec: Pojedyncza tarcza hamulcowa, średnica 240 mm, jednotłoczkowy pływający zacisk
Długość całkowita: 2164 mm
Szerokość całkowita: 919 mm
Wysokość siedzenia: 800 mm
Rozstaw osi: 1478 mm
Waga: 188 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 3.7 L
Opony przód: 110/80 R19 59V
Opony tył: 140/80 R17 69V

PLUSY I MINUSY

  • Plusy: Doskonałe przyspieszenie, zwrotność i stabilność na drodze.
  • Plusy: Solidne wykonanie i jakość użytych materiałów.
  • Plusy: Możliwość dostosowania tylnego zawieszenia do różnych warunków drogowych.
  • Minusy: Mały zbiornik paliwa ograniczający zasięg.
  • Minusy: Wysoka cena części zamiennych.
  • Minusy: Mała ochrona przed wiatrem na długich trasach.

CECHY

  • Silnik jednocylindrowy, czterosuwowy zapewniający równomierną pracę i niskie zużycie paliwa.
  • Zaawansowany układ tłoków i zaworów dla zoptymalizowanej wydajności.
  • Dzięki podwójnym wałkom rozrządu motocykl oferuje płynną pracę w wysokich obrotach.
  • Nowoczesny system EFI gwarantuje precyzyjne dozowanie paliwa.
  • Mocna rama typu bridge zapewnia wysoką sztywność konstrukcji.
  • Dedykowane zawieszenie z regulowanym tłumieniem pozwala na adaptację do różnorodnych nawierzchni.
  • Niezawodny łańcuchowy napęd końcowy minimalizujący straty mocy.
  • Wysokiej jakości układ hamulcowy z dużymi tarczami hamulcowymi zapewnia skuteczność hamowania.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW G 650 GS to motocykl zaprojektowany z myślą o entuzjastach szybkiej jazdy i emocjonujących podróży. Przyspieszenie jest jednym z jego kluczowych atutów, dzięki czemu jednostka napędowa pozwala na osiąganie znacznych prędkości w krótkim czasie. Model G 650 GS osiąga prędkość maksymalną (v-max) rzędu 170 km/h, co jest wynikiem satysfakcjonującym dla motocyklistów poszukujących emocji związanych z prędkością. Świetne przyspieszenie możliwe jest dzięki mocy wynoszącej 50 KM i momentowi obrotowemu 60 Nm, co zapewnia idealne połączenie dynamiki i płynności jazdy. Układ napędowy wyposażony w nowoczesny system EFI oraz dobrze zestopniowaną 5-biegową skrzynię biegów wspiera kierowcę, umożliwiając szybkie reakcje przy każdym otwarciu przepustnicy. Te cechy czynią z BMW G 650 GS idealny wybór nie tylko na długie trasy, ale także na jazdę w mieście, gdzie każdy moment mocy jest na wagę złota.