BMW G 650 GS DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Plusy: Doskonałe przyspieszenie, zwrotność i stabilność na drodze.
- Plusy: Solidne wykonanie i jakość użytych materiałów.
- Plusy: Możliwość dostosowania tylnego zawieszenia do różnych warunków drogowych.
- Minusy: Mały zbiornik paliwa ograniczający zasięg.
- Minusy: Wysoka cena części zamiennych.
- Minusy: Mała ochrona przed wiatrem na długich trasach.
CECHY
- Silnik jednocylindrowy, czterosuwowy zapewniający równomierną pracę i niskie zużycie paliwa.
- Zaawansowany układ tłoków i zaworów dla zoptymalizowanej wydajności.
- Dzięki podwójnym wałkom rozrządu motocykl oferuje płynną pracę w wysokich obrotach.
- Nowoczesny system EFI gwarantuje precyzyjne dozowanie paliwa.
- Mocna rama typu bridge zapewnia wysoką sztywność konstrukcji.
- Dedykowane zawieszenie z regulowanym tłumieniem pozwala na adaptację do różnorodnych nawierzchni.
- Niezawodny łańcuchowy napęd końcowy minimalizujący straty mocy.
- Wysokiej jakości układ hamulcowy z dużymi tarczami hamulcowymi zapewnia skuteczność hamowania.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW G 650 GS to motocykl zaprojektowany z myślą o entuzjastach szybkiej jazdy i emocjonujących podróży. Przyspieszenie jest jednym z jego kluczowych atutów, dzięki czemu jednostka napędowa pozwala na osiąganie znacznych prędkości w krótkim czasie. Model G 650 GS osiąga prędkość maksymalną (v-max) rzędu 170 km/h, co jest wynikiem satysfakcjonującym dla motocyklistów poszukujących emocji związanych z prędkością. Świetne przyspieszenie możliwe jest dzięki mocy wynoszącej 50 KM i momentowi obrotowemu 60 Nm, co zapewnia idealne połączenie dynamiki i płynności jazdy. Układ napędowy wyposażony w nowoczesny system EFI oraz dobrze zestopniowaną 5-biegową skrzynię biegów wspiera kierowcę, umożliwiając szybkie reakcje przy każdym otwarciu przepustnicy. Te cechy czynią z BMW G 650 GS idealny wybór nie tylko na długie trasy, ale także na jazdę w mieście, gdzie każdy moment mocy jest na wagę złota.