BMW GS G310 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Solidna konstrukcja stalowej rurowej ramy
- Efektywne zawieszenie przednie typu odwrócony widelec
- Regulowane tylne zawieszenie monoshock
- Moc wystarczająca dla każdego rodzaju dróg
- Przyjazna dla użytkowników niska masa całkowita
- Ograniczona pojemność silnika, ale wystarczająca do miasta
CECHY
- BMW GS G310 charakteryzuje się kompaktową i nowoczesną konstrukcją, wpisującą się w standardy marki BMW.
- Wyposażony w jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 313 cm³, zapewniający płynne i dynamiczne przyspieszenie.
- Motocykl posiada 6-biegową skrzynię biegów, która umożliwia optymalizację prędkości przy różnorodnych warunkach drogowych.
- Dzięki lekkiej wadze 170 kg, konstrukcja pozwala na łatwe manewrowanie nawet w najtrudniejszych zakrętach.
- Model ten cechuje się niskim zużyciem paliwa, dzięki czemu jest ekonomicznym wyborem dla codziennych dojazdów na trasach miejskich i międzymiastowych.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW GS G310, mimo swojego niewielkiego silnika o pojemności skokowej 313 cm³, potrafi naprawdę zaskoczyć swoimi osiągami. Dzięki technologii wtrysku elektronicznego oraz optymalizacji układu napędowego, model ten osiąga prędkość maksymalną, czyli V-max, wynoszącą około 143 km/h. Jest to imponujący rezultat, biorąc pod uwagę jego moc 34 KM. Przyspieszenie również jest imponujące, co sprawia, że motocykl ten świetnie nadaje się do jazdy miejskiej oraz na trasie. W praktyce, przyspieszenie do 100 km/h zajmuje mu zaledwie kilka sekund, co plasuje go w czołówce motocykli tej klasy pod względem dynamiki. Wszystko to zawdzięczane jest konstrukcji silnika oraz precyzyjnie dobranym przełożeniom skrzyni biegów, które zapewniają idealną równowagę pomiędzy mocą a ekonomią. W efekcie, BMW GS G310 jest doskonałym wyborem dla entuzjastów ceniących nie tylko specyfikację techniczną, ale również prędkość i dynamikę.