BMW GS G310 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Typ: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 313 cm³
Stopień sprężania: 10.6:1
Moc: 34 KM przy 9500 obr./min
Moment obrotowy: 28 Nm przy 7500 obr./min
Układ paliwa: Wtrysk elektroniczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Napęd podstawowy: Koła zębate
Napęd końcowy: Łańcuch
Rama: Stalowa rurowa
Zawieszenie przednie: Odwrócony widelec
Zawieszenie tylne: Wahacz ze stopu aluminium, amortyzator monoshock z regulacją napięcia wstępnego
Hamulce przednie: Pojedynczy dysk 300 mm
Hamulce tylne: Pojedynczy dysk 240 mm
Długość całkowita: 2075 mm
Szerokość całkowita: 879 mm
Wysokość siedzenia: 836 mm
Rozstaw osi: 1422 mm
Waga: 170 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 11 l
Opony przód: 110/80 R19
Opony tył: 150/70 R17
Średnica x skok tłoka: 78.7 x 61.0 mm

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja stalowej rurowej ramy
  • Efektywne zawieszenie przednie typu odwrócony widelec
  • Regulowane tylne zawieszenie monoshock
  • Moc wystarczająca dla każdego rodzaju dróg
  • Przyjazna dla użytkowników niska masa całkowita
  • Ograniczona pojemność silnika, ale wystarczająca do miasta

CECHY

  • BMW GS G310 charakteryzuje się kompaktową i nowoczesną konstrukcją, wpisującą się w standardy marki BMW.
  • Wyposażony w jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 313 cm³, zapewniający płynne i dynamiczne przyspieszenie.
  • Motocykl posiada 6-biegową skrzynię biegów, która umożliwia optymalizację prędkości przy różnorodnych warunkach drogowych.
  • Dzięki lekkiej wadze 170 kg, konstrukcja pozwala na łatwe manewrowanie nawet w najtrudniejszych zakrętach.
  • Model ten cechuje się niskim zużyciem paliwa, dzięki czemu jest ekonomicznym wyborem dla codziennych dojazdów na trasach miejskich i międzymiastowych.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW GS G310, mimo swojego niewielkiego silnika o pojemności skokowej 313 cm³, potrafi naprawdę zaskoczyć swoimi osiągami. Dzięki technologii wtrysku elektronicznego oraz optymalizacji układu napędowego, model ten osiąga prędkość maksymalną, czyli V-max, wynoszącą około 143 km/h. Jest to imponujący rezultat, biorąc pod uwagę jego moc 34 KM. Przyspieszenie również jest imponujące, co sprawia, że motocykl ten świetnie nadaje się do jazdy miejskiej oraz na trasie. W praktyce, przyspieszenie do 100 km/h zajmuje mu zaledwie kilka sekund, co plasuje go w czołówce motocykli tej klasy pod względem dynamiki. Wszystko to zawdzięczane jest konstrukcji silnika oraz precyzyjnie dobranym przełożeniom skrzyni biegów, które zapewniają idealną równowagę pomiędzy mocą a ekonomią. W efekcie, BMW GS G310 jest doskonałym wyborem dla entuzjastów ceniących nie tylko specyfikację techniczną, ale również prędkość i dynamikę.