BMW K 1100 RS DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Efektywność układów hamulcowych z podwójnymi tarczami z przodu.
- Stabilność i komfort jazdy dzięki zawieszeniu Monolever.
- Wysokie osiągi v-max i płynne przyspieszenie.
- Duża masa pojazdu, która może wpłynąć na manewrowość.
- Starszy model, co może oznaczać trudności w dostępności części.
CECHY
- BMW K 1100 RS jest motocyklem zaprojektowanym z myślą o połączeniu sportowej wydajności z komfortem jazdy na dłuższe dystanse.
- Dzięki układowi napędowemu opartemu na wałku kardana, oferuje bardzo niski poziom konserwacji i trwałość w trudnych warunkach.
- Model ten wyróżnia się technologią wtrysku paliwa EFI, zapewniającą optymalne spalanie i efektywność paliwową.
- Wyposażony jest w zaawansowane układy amortyzacji, co daje wysoką zdolność absorpcji nierówności nawierzchni, zwiększając komfort jazdy.
- Zapas mocy i momentu obrotowego pozwala na bezproblemowe wyprzedzanie i dynamiczne przyspieszanie na autostradach oraz krętych drogach.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW K 1100 RS jest motocyklem, który fascynuje swoją imponującą specyfikacją techniczną, szczególnie pod względem osiągów prędkości maksymalnej (v-max). Wyposażony w silnik czterocylindrowy, chłodzony cieczą, o mocy 100 KM przy 7500 obr./min, motocykl ten jest w stanie osiągnąć v-max wynoszącą około 227 km/h. To czyni go jednym z bardziej dynamicznych modeli w swojej kategorii. Dzięki zaawansowanej konstrukcji i optymalizacji komponentów, przyspieszenie BMW K 1100 RS jest płynne i satysfakcjonujące, umożliwiając uzyskanie wysokich prędkości w krótkim czasie. Przy odrobinie sportowego zacięcia, motocykl ten sprawia, że każde zakole i prosta stają się przyjemnością. Techniczne detale, takie jak układ paliwowy EFI i precyzyjne przełożenie na biegi dzięki wałowi kardana, mają kluczowe znaczenie w tym, aby utrzymać wysoką osiągalną prędkość bez utraty stabilności i komfortu jazdy.