BMW K 1200 LT DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Moc silnika: 116 KM przy 8000 obr/min - zapewnia znakomite osiągi
Moment obrotowy: 117 Nm przy 5250 obr/min - idealne przyspieszenie
Układ paliwowy: Wtrysk elektroniczny EFI dla optymalnej efektywności paliwa
Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna z biegiem wstecznym - płynna zmiana biegów
Sprzęgło: Suche, jednotarczowe, hydrauliczne dla precyzyjnej kontroli
Napęd końcowy: Wał napędowy (shaft) - minimalna potrzeba konserwacji
Rama: Aluminiowa/stalowa - trwałość i lekkość
Przednie zawieszenie: Telelever - doskonała stabilność
Tylne zawieszenie: Paralever - zwiększony komfort jazdy
Przednie hamulce: Podwójne tarcze 305 mm - efektywne hamowanie
Tylne hamulce: Pojedyncza tarcza 265 mm - dodatkowe wsparcie w kontroli
Szerokość: 1080 mm - szeroki, komfortowy design
Wysokość siedzenia: 770 mm - dopasowana wysokość do komfortu jazdy
Rozstaw osi: 1628 mm - stabilność na drodze
Prześwit: 64 mm - odpowiednia wysokość na różnych terenach
Waga: 345 kg - solidna konstrukcja zapewniająca stabilność
Pojemność zbiornika paliwa: 6,2 L - ogranicza częstotliwość tankowania
Przednie opony: 120/70 x 17 - zapewniają przyczepność
Tylne opony: 160/70 x 17 - stabilność i przyczepność
Typ silnika: Czterocylindrowy rzędowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy - efektywne chłodzenie i moc
Pojemność skokowa silnika: 1172 cm3 - duża moc i wydajność
Średnica x skok tłoka: 71,1 x 76,2 mm - optymalna konstrukcja dla osiągów
Stopień sprężania: 10,8:1 - wydajna praca silnika

PLUSY I MINUSY

  • Silnik o dużej mocy i momencie obrotowym, co zapewnia dynamiczną jazdę.
  • Wysoka waga motocykla, co może być wyzwaniem w manewrowaniu w mieście.
  • Zaawansowane zawieszenie Telelever i Paralever zwiększa komfort i stabilność.
  • Niska pojemność zbiornika paliwa ogranicza zasięg na jednym tankowaniu.
  • Zastosowanie wału napędowego zmniejsza konieczność częstej konserwacji.
  • Szerokość motocykla zwiększa komfort dla kierowcy i pasażera, ale utrudnia poruszanie się w zatłoczonej przestrzeni.

CECHY

  • BMW K 1200 LT charakteryzuje się potężnym czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1172 cm3.
  • Przednie zawieszenie typu Telelever oraz tylne Paralever zapewniają niezwykłą stabilność i komfort jazdy.
  • Motocykl wyposażony jest w podwójne tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm z przodu oraz pojedynczą 265 mm z tyłu.
  • Dzięki zastosowaniu wału kardana przeniesienie mocy na tylne koło jest bardzo płynne i nie wymaga częstej konserwacji jak łańcuch.
  • BMW K 1200 LT oferuje luksusowe wyposażenie, w tym wygodne siedzenia z oparciami oraz obszerne kufry do przewożenia bagażu.
  • Wysokiej jakości materiały użyte w konstrukcji ramy i układu zawieszenia zapewniają trwałość i niezawodność.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW K 1200 LT to motocykl, który zaskakuje nie tylko komfortem jazdy, ale także osiągami, które zadowolą wielu entuzjastów jednośladów. W przypadku prędkości maksymalnej model ten oferuje imponujące możliwości, osiągając aż do 190 km/h. Taka prędkość w połączeniu z efektywnym przyspieszeniem, które wynika z silnika o mocy 116 KM przy 8000 obr/min, sprawia, że K 1200 LT to maszyna gotowa do dalekich podróży i dynamicznej jazdy na prostych odcinkach dróg. Co istotne, przyspieszenie jest pełne energii dzięki momentowi obrotowemu 117 Nm przy 5250 obr/min, co pozwala na płynne przechodzenie przez kolejne biegi sześciostopniowej skrzyni w standardzie. Kombinacja tych parametrów czyni model K 1200 LT wyjątkowym partnerem na trasach, obiecując nie tylko komfort, ale także emocje płynące z wysokich osiągów.