BMW K 1300 R DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Silnik: Chłodzony cieczą, czterosuwowy, rzędowy czterocylindrowy
Pojemność skokowa: 1293 cm³
Średnica x skok: 78,7 x 63,5 mm
Stopień sprężania: 13.0:1
Moc maksymalna: 175 KM przy 9250 obr./min
Moment obrotowy: 140 Nm przy 8250 obr./min
Układ zasilania: EFI (Electronic Fuel Injection)
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna
Sprzęgło: mokre wielotarczowe, ręczne
Napęd końcowy: wał kardana
Rama: aluminiowa, mostowa
Przednie zawieszenie: Duolever
Tylne zawieszenie: Telelever
Przedni hamulec: podwójne tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Tylny hamulec: pojedyncza tarcza 265 mm, 2-tłoczkowy zacisk
Długość całkowita: 2228 mm
Szerokość całkowita: 856 mm
Wysokość siedzenia: 820 mm
Rozstaw osi: 1585 mm
Masa własna: 217 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 5 l
Opony przednie: 120/70 ZR 17
Opony tylne: 180/55 ZR 17

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja aluminiowa, zapewniająca stabilność na drodze.
  • Niesamowite osiągi prędkościowe, dzięki 175 KM.
  • Zaawansowane zawieszenie Telelever i Duolever, poprawiające komfort jazdy.
  • Wysoka masa pojazdu, co może wpłynąć na zwrotność.
  • Niska pojemność zbiornika paliwa – tylko 5 litrów, co wymaga częstych tankowań.

CECHY

  • Rzędowy czterocylindrowy silnik o pojemności 1293 cm³ zapewnia dynamiczne osiągi.
  • Zintegrowany system EFI (Electronic Fuel Injection) optymalizuje spalanie i poprawia reakcję przepustnicy.
  • Układ napędowy na wał kardana minimalizuje potrzebę konserwacji.
  • Zawieszenie Duolever i Telelever zwiększa stabilność pojazdu podczas manewrów.
  • Wysokiej jakości aluminiowa rama wspiera sztywność konstrukcji.
  • Podwójne tarcze hamulcowe z przodu zapewniają bezpieczeństwo i krótką drogę hamowania.
  • Motocykl jest stosunkowo ciężki – 217 kg, co wymaga doświadczenia przy manewrach.
  • Sportowy design z aerodynamiką wspierającą osiągi i estetykę wizualną.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW K 1300 R jest jednym z najszybszych motocykli w swojej klasie, osiągając imponującą prędkość maksymalną (v-max) do 280 km/h. Dzięki zaawansowanemu układowi zasilania EFI oraz mocnemu rzędowemu czterocylindrowemu silnikowi o pojemności 1293 cm³ i mocy 175 KM, motocykl ten charakteryzuje się błyskawicznym przyspieszeniem. Od zera do 100 km/h BMW K 1300 R przyspiesza w niecałe 3 sekundy, co świadczy o jego wybitnych osiągach. Inżynierowie BMW zadbali o szczegółowe dane techniczne, zapewniając niesamowite doznania z jazdy. Przy tych specyfikacjach motocykl nie tylko imponuje szybkością, ale i całościowym zbalansowaniem, dzięki czemu kierowca może cieszyć się dynamiczną i jednocześnie bezpieczną jazdą. Prędkość i przyspieszenie są kluczowymi aspektami dla miłośników jednośladów, którzy szukają niezawodnych maszyn o wysokiej wydajności i precyzji sterowania.