BMW K 1300 R DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Solidna konstrukcja aluminiowa, zapewniająca stabilność na drodze.
- Niesamowite osiągi prędkościowe, dzięki 175 KM.
- Zaawansowane zawieszenie Telelever i Duolever, poprawiające komfort jazdy.
- Wysoka masa pojazdu, co może wpłynąć na zwrotność.
- Niska pojemność zbiornika paliwa – tylko 5 litrów, co wymaga częstych tankowań.
CECHY
- Rzędowy czterocylindrowy silnik o pojemności 1293 cm³ zapewnia dynamiczne osiągi.
- Zintegrowany system EFI (Electronic Fuel Injection) optymalizuje spalanie i poprawia reakcję przepustnicy.
- Układ napędowy na wał kardana minimalizuje potrzebę konserwacji.
- Zawieszenie Duolever i Telelever zwiększa stabilność pojazdu podczas manewrów.
- Wysokiej jakości aluminiowa rama wspiera sztywność konstrukcji.
- Podwójne tarcze hamulcowe z przodu zapewniają bezpieczeństwo i krótką drogę hamowania.
- Motocykl jest stosunkowo ciężki – 217 kg, co wymaga doświadczenia przy manewrach.
- Sportowy design z aerodynamiką wspierającą osiągi i estetykę wizualną.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW K 1300 R jest jednym z najszybszych motocykli w swojej klasie, osiągając imponującą prędkość maksymalną (v-max) do 280 km/h. Dzięki zaawansowanemu układowi zasilania EFI oraz mocnemu rzędowemu czterocylindrowemu silnikowi o pojemności 1293 cm³ i mocy 175 KM, motocykl ten charakteryzuje się błyskawicznym przyspieszeniem. Od zera do 100 km/h BMW K 1300 R przyspiesza w niecałe 3 sekundy, co świadczy o jego wybitnych osiągach. Inżynierowie BMW zadbali o szczegółowe dane techniczne, zapewniając niesamowite doznania z jazdy. Przy tych specyfikacjach motocykl nie tylko imponuje szybkością, ale i całościowym zbalansowaniem, dzięki czemu kierowca może cieszyć się dynamiczną i jednocześnie bezpieczną jazdą. Prędkość i przyspieszenie są kluczowymi aspektami dla miłośników jednośladów, którzy szukają niezawodnych maszyn o wysokiej wydajności i precyzji sterowania.