BMW K 1300 R Dynamic Special Edition DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW K 1300 R Dynamic Special Edition
Silnik: chłodzony cieczą, czterosuwowy, poprzeczny czterocylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność: 1298 cm³
Moc: 173 KM / 9250 obr/min
Moment obrotowy: 140 Nm / 8250 obr/min
Przełożenie końcowe: wał napędowy
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Sprzęgło: mokra, wielotarczowa, manualna
Hamulce przednie: podwójne tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski stałe
Hamulce tylne: pojedyncza tarcza 265 mm, zacisk 2-tłoczkowy
Układ paliwowy: wtrysk paliwa (EFI)
Masa: 217 kg
Wysokość siedzenia: 820 mm
Przednie zawieszenie: Duolever
Tylne zawieszenie: Telelever
Stosunek sprężania: 13.0:1
Średnica x skok: 78.7 x 63.5 mm
Rozstaw osi: 1585 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 19 L
Rama: aluminiowa, mostowa
Przednie opony: 120/70 ZR 17
Tylne opony: 180/55 ZR 17
Szerokość całkowita: 856 mm
Długość całkowita: 2228 mm

PLUSY I MINUSY

  • Znakomita moc silnika (173 KM) i moment obrotowy (140 Nm), co zapewnia doskonałe osiągi.
  • Wyjątkowa stabilność dzięki zaawansowanemu zawieszeniu Duolever/Telelever.
  • Wydajny układ hamulcowy z dużymi tarczami.
  • Wszechstronność pojazdu dzięki odpowiedniemu przełożeniu na jazdę zarówno w mieście, jak i na trasie.
  • Duża masa (217 kg) może być odczuwalna przy manewrowaniu na małych prędkościach.
  • Ograniczona pojemność zbiornika paliwa (19 L) może wpływać na zasięg podczas dłuższych wycieczek.

CECHY

  • Silnik o dużej pojemności 1298 cm³, który zapewnia wysoką moc i wydajność.
  • Nowoczesny układ wtrysku paliwa EFI dla lepszej kontroli nad dostarczaniem mocy.
  • Wydajne hamulce przednie z podwójnymi tarczami 320 mm i tylne z pojedynczą tarczą 265 mm, które zapewniają doskonałą kontrolę i bezpieczeństwo.
  • Zaawansowane zawieszenie przednie Duolever oraz tylne Telelever, które poprawiają komfort jazdy i stabilność.
  • Aluminiowa rama typu mostowego, która pozwala na zmniejszenie masy i poprawę zachowania motocykla.
  • Szerokość i długość całkowita odpowiednie dla stabilności w różnych warunkach drogowych, odpowiednio 856 mm i 2228 mm.
  • Rozstaw osi 1585 mm, który zapewnia zrównoważoną jazdę nawet przy większych prędkościach.
  • Ergonomiczna wysokość siedzenia 820 mm, umożliwiająca komfortową pozycję kierowcy podczas długich tras.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW K 1300 R Dynamic Special Edition jest jednym z najszybszych modeli w swojej klasie. Dzięki imponującej konstrukcji silnika o pojemności 1298 cm³, motocykl ten może osiągnąć prędkość maksymalną (v-max), znacznie przekraczającą 200 km/h. Przyspieszenie tego modelu także nie pozostawia niczego do życzenia, gdyż pozwala ono na dynamiczne poruszanie się zarówno po drogach miejskich, jak i autostradach. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i innowacji w dziedzinie inżynierii mechanicznej kierowca może cieszyć się zarówno niesamowitą szybkością, jak i płynnością jazdy. Wysokowydajne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm oraz precyzyjnie działający układ zawieszenia Duolever/Telelever przyczyniają się do poprawy stabilizacji motocykla podczas szybkiej jazdy, co czyni ten motocykl idealnym wyborem dla miłośników dużych prędkości i adrenaliny.