BMW K 1300 R Dynamic Special Edition DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Znakomita moc silnika (173 KM) i moment obrotowy (140 Nm), co zapewnia doskonałe osiągi.
- Wyjątkowa stabilność dzięki zaawansowanemu zawieszeniu Duolever/Telelever.
- Wydajny układ hamulcowy z dużymi tarczami.
- Wszechstronność pojazdu dzięki odpowiedniemu przełożeniu na jazdę zarówno w mieście, jak i na trasie.
- Duża masa (217 kg) może być odczuwalna przy manewrowaniu na małych prędkościach.
- Ograniczona pojemność zbiornika paliwa (19 L) może wpływać na zasięg podczas dłuższych wycieczek.
CECHY
- Silnik o dużej pojemności 1298 cm³, który zapewnia wysoką moc i wydajność.
- Nowoczesny układ wtrysku paliwa EFI dla lepszej kontroli nad dostarczaniem mocy.
- Wydajne hamulce przednie z podwójnymi tarczami 320 mm i tylne z pojedynczą tarczą 265 mm, które zapewniają doskonałą kontrolę i bezpieczeństwo.
- Zaawansowane zawieszenie przednie Duolever oraz tylne Telelever, które poprawiają komfort jazdy i stabilność.
- Aluminiowa rama typu mostowego, która pozwala na zmniejszenie masy i poprawę zachowania motocykla.
- Szerokość i długość całkowita odpowiednie dla stabilności w różnych warunkach drogowych, odpowiednio 856 mm i 2228 mm.
- Rozstaw osi 1585 mm, który zapewnia zrównoważoną jazdę nawet przy większych prędkościach.
- Ergonomiczna wysokość siedzenia 820 mm, umożliwiająca komfortową pozycję kierowcy podczas długich tras.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW K 1300 R Dynamic Special Edition jest jednym z najszybszych modeli w swojej klasie. Dzięki imponującej konstrukcji silnika o pojemności 1298 cm³, motocykl ten może osiągnąć prędkość maksymalną (v-max), znacznie przekraczającą 200 km/h. Przyspieszenie tego modelu także nie pozostawia niczego do życzenia, gdyż pozwala ono na dynamiczne poruszanie się zarówno po drogach miejskich, jak i autostradach. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i innowacji w dziedzinie inżynierii mechanicznej kierowca może cieszyć się zarówno niesamowitą szybkością, jak i płynnością jazdy. Wysokowydajne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm oraz precyzyjnie działający układ zawieszenia Duolever/Telelever przyczyniają się do poprawy stabilizacji motocykla podczas szybkiej jazdy, co czyni ten motocykl idealnym wyborem dla miłośników dużych prędkości i adrenaliny.