BMW K 1600 GT DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW K 1600 GT
Typ: Ciecz chłodzony, 4-suwowy, sześć cylindrów w rzędzie, DOHC
Pojemność skokowa: 1649 cm³
Średnica x Skok tłoka: 78.7x63.5 mm
Stopień sprężania: 13.0:1
Moc maksymalna: 160 KM / 7750 RPM
Moment obrotowy: 175 Nm / 5250 RPM
Układ paliwowy: EFI
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, manualne
Napęd końcowy: Wał kardana
Rama: Lekki stop, typu mostowego
Zawieszenie przednie: Duolever
Zawieszenie tylne: Paralever
Hamulce przednie: Podwójne tarcze, EVO, ABS
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza, EVO, ABS
Długość całkowita: 2329 mm
Wysokość siedzenia: 831 mm
Masa pojazdu: 270 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 6.3 L
Opony przednie/tylne: 120/70-ZR17, 180/55-ZR17

PLUSY I MINUSY

  • Wysoka moc i moment obrotowy zapewniają dynamiczne przyspieszenie.
  • Solidna i precyzyjna konstrukcja oferuje stabilność na drodze.
  • Zaawansowany system hamulcowy EVO ABS zwiększa bezpieczeństwo.
  • Komfortowa pozycja jazdy oraz ergonomiczne uchwyty.
  • Duża masa pojazdu może wpływać na zwrotność w miejskich warunkach.
  • Wysokie koszty utrzymania i napraw ze względu na zaawansowane technologie.
  • Ograniczona manewrowość w wąskich zakrętach.

CECHY

  • Silnik o pojemności 1649 cm³ gwarantuje doskonałe osiągi.
  • System EFI zapewnia optymalne spalanie paliwa.
  • 6-biegowa skrzynia biegów umożliwia płynną zmianę przełożeń.
  • Podwozie z lekkiego stopu zapewnia wytrzymałość i niską masę.
  • Nowoczesny system zawieszenia Duolever i Paralever.
  • Zaawansowany system hamulcowy z tarczami EVO i ABS.
  • Aerodynamiczna konstrukcja optymalizuje prędkość i zużycie paliwa.
  • Wygodne siedzisko o wysokości 831 mm zapewniające komfort na długie trasy.
  • Pojemność zbiornika 6.3 L, odpowiednia na długie podróże.
  • Opony o szerokim profilu dla lepszej przyczepności i stabilności.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW K 1600 GT, model uznawany za synonim luksusu i wydajności w świecie motocykli turystycznych, oferuje znakomite osiągi na trasie. Jeden z najważniejszych aspektów to prędkość maksymalna (V-max), która wynosi imponujące 250 km/h. Tego typu osiągi są możliwe dzięki znakomitej technologii i konstrukcji, które zostały zastosowane w tym motocyklu. Dzięki świetnej aerodynamice i potężnemu sześciocylindrowemu silnikowi motocykliści mogą cieszyć się dynamicznym przyspieszeniem, osiągając pierwsze 100 km/h w mniej niż 3,2 sekundy. Posiadanie takiej prędkości V-max jest nie tylko imponujące, ale również zapewnia niepowtarzalne wrażenia z jazdy. W połączeniu z zaawansowanym układem hamulcowym EVO z ABS, BMW K 1600 GT oferuje nie tylko szybkość, ale także bezpieczeństwo oraz pewność na każdej drodze. To motor dla entuzjastów pragnących doświadczyć ponadprzeciętnych wrażeń z jazdy w komfortowych warunkach.