BMW K 1600 GT DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Wysoka moc i moment obrotowy zapewniają dynamiczne przyspieszenie.
- Solidna i precyzyjna konstrukcja oferuje stabilność na drodze.
- Zaawansowany system hamulcowy EVO ABS zwiększa bezpieczeństwo.
- Komfortowa pozycja jazdy oraz ergonomiczne uchwyty.
- Duża masa pojazdu może wpływać na zwrotność w miejskich warunkach.
- Wysokie koszty utrzymania i napraw ze względu na zaawansowane technologie.
- Ograniczona manewrowość w wąskich zakrętach.
CECHY
- Silnik o pojemności 1649 cm³ gwarantuje doskonałe osiągi.
- System EFI zapewnia optymalne spalanie paliwa.
- 6-biegowa skrzynia biegów umożliwia płynną zmianę przełożeń.
- Podwozie z lekkiego stopu zapewnia wytrzymałość i niską masę.
- Nowoczesny system zawieszenia Duolever i Paralever.
- Zaawansowany system hamulcowy z tarczami EVO i ABS.
- Aerodynamiczna konstrukcja optymalizuje prędkość i zużycie paliwa.
- Wygodne siedzisko o wysokości 831 mm zapewniające komfort na długie trasy.
- Pojemność zbiornika 6.3 L, odpowiednia na długie podróże.
- Opony o szerokim profilu dla lepszej przyczepności i stabilności.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW K 1600 GT, model uznawany za synonim luksusu i wydajności w świecie motocykli turystycznych, oferuje znakomite osiągi na trasie. Jeden z najważniejszych aspektów to prędkość maksymalna (V-max), która wynosi imponujące 250 km/h. Tego typu osiągi są możliwe dzięki znakomitej technologii i konstrukcji, które zostały zastosowane w tym motocyklu. Dzięki świetnej aerodynamice i potężnemu sześciocylindrowemu silnikowi motocykliści mogą cieszyć się dynamicznym przyspieszeniem, osiągając pierwsze 100 km/h w mniej niż 3,2 sekundy. Posiadanie takiej prędkości V-max jest nie tylko imponujące, ale również zapewnia niepowtarzalne wrażenia z jazdy. W połączeniu z zaawansowanym układem hamulcowym EVO z ABS, BMW K 1600 GT oferuje nie tylko szybkość, ale także bezpieczeństwo oraz pewność na każdej drodze. To motor dla entuzjastów pragnących doświadczyć ponadprzeciętnych wrażeń z jazdy w komfortowych warunkach.