BMW K 1600 GTL DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Typ: Chłodzony cieczą, czterosuwowy, sześciocylindrowy w układzie rzędowym, DOHC
Pojemność skokowa: 1649 cm³
Średnica x skok tłoka: 78,7 x 63,5 mm
Stopień sprężania: 13,0:1
Moc maksymalna: 159 kW (hp) / 7500 RPM
Moment obrotowy: 175 Nm / 5000 RPM
Układ paliwowy: EFI
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe, manualne
Napęd końcowy: Wał kardana
Rama: Lekki stop, typu mostkowego
Zawieszenie przednie: Duolever
Zawieszenie tylne: Paralever
Hamulce przednie: Podwójna tarcza, EVO, ABS
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza, EVO, ABS
Długość całkowita: 2489 mm
Szerokość całkowita: 1001 mm
Wysokość siedzenia: 749 mm
Rozstaw osi: 1679 mm
Waga: 321 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 26,5 L
Opony przednie: 120/70-ZR17
Opony tylne: 180/55-ZR17

PLUSY I MINUSY

  • Zalety: Duża moc silnika i moment obrotowy.
  • Plus: Komfortowa jazda na długie dystanse.
  • Atut: Wyjątkowo stabilne prowadzenie.
  • Zaleta: Najnowsza technologia w systemach ABS i EFI.
  • Minus: Wysoka waga motocykla.
  • Minus: Wysokie zużycie paliwa przy dużych prędkościach.

CECHY

  • Motocykl zaprojektowany z myślą o komforcie jazdy na długie dystanse, zapewniający wygodne siedzenie pasażera i kierowcy.
  • Napęd wałem kardana gwarantuje niezawodność i minimalny zakres konserwacji w porównaniu do tradycyjnych łańcuchów.
  • Zaawansowany system EVO z podwójnymi tarczami i ABS na przednich kołach zwiększa bezpieczeństwo podczas intensywnego hamowania.
  • Zawieszenie Duolever zapewnia stabilność i doskonałą kontrolę toru jazdy nawet w trudnych warunkach drogowych.
  • Lekka rama typu mostkowego, zbudowana z lekkiego stopu, optymalizuje masę pojazdu.
  • Wysoka prędkość V-Max jest wskaźnikiem wysokiej wydolności jednostki napędowej.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Prędkość maksymalna (V-Max) motocykla BMW K 1600 GTL to jedna z jego najbardziej ekscytujących cech, na którą czekają entuzjaści motoryzacji. Silnik, zaprojektowany z precyzją inżynieryjną, gwarantuje doskonałe osiągi i bezproblemowe przenoszenie mocy na drogę. BMW K 1600 GTL osiąga imponującą prędkość maksymalną, która wynosi ponad 200 km/h, co czyni go jednym z najszybszych modeli w swojej klasie. Przyspieszenie tego motocykla jest równie imponujące, co pozwala na szybkie i pewne zdobywanie prędkości, niezależnie od warunków drogowych. Dzięki zaawansowanej technologii i solidnej konstrukcji motocykliści mogą cieszyć się płynną i dynamiczną jazdą, nie rezygnując z komfortu i bezpieczeństwa. Te cechy sprawiają, że jest to idealny wybór dla osób poszukujących nie tylko adrenaliny, ale także komfortu podczas długich podróży.