BMW K 1600 GTL E Luxury DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- + Solidna konstrukcja ramy typu light alloy bridge.
- + Doskonała dynamika prowadzenia dzięki zawieszeniu Duolever i Paralever.
- + Wydajny system hamulcowy EVO z ABS.
- - Stosunkowo wysoka waga 321 kg może wpływać na manewrowość.
- - Niewielka pojemność zbiornika paliwa (7L) ogranicza zasięg bez tankowania.
CECHY
- Motocykl BMW K 1600 GTL E Luxury wyróżnia się swoją luksusową konstrukcją i zaawansowaną technologią.
- Jego sześciocylindrowy silnik wykazuje imponującą moc 159 KM przy 7500 obr./min.
- Technologia napędu wahacza Paralever i niezwykłe zawieszenie Duolever zapewniają stabilność podczas szybkiej jazdy.
- Model jest wyposażony w wydajne hamulce EVO, co gwarantuje bezpieczne zatrzymywanie się.
- Wykorzystany układ wtryskowy EFI gwarantuje optymalne spalanie i osiągi.
- Długość całkowita 2489 mm i rozstaw osi 1679 mm wpływają na komfort podczas długich podróży.
- Siedzenie na wysokości 749 mm zapewnia wygodę i dostosowanie dla różnych wzrostów kierowców.
- Niskie ciśnienie w oponach (120/70-ZR17 przód, 180/55-ZR17 tył) sprzyja doskonałej przyczepności na drodze.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Motocykl BMW K 1600 GTL E Luxury jest projektowany dla entuzjastów, którzy oczekują zarówno dobrej wydajności, jak i luksusu. Model ten jest znany z imponującej prędkości maksymalnej (V-Max), która sięga aż do 230 km/h, co pozwala na szybkie przemieszczanie się na długich dystansach. Przyspieszenie również nie pozostaje w tyle, z jednostką zdolną do osiągnięcia 100 km/h w zaledwie 3,2 sekundy. Takie osiągi przyciągają osoby, które cenią sobie dynamiczną jazdę i chcą korzystać z mocy drzemiącej w sześciocylindrowym silniku o pojemności 1649 cm3. To sprawia, że BMW K 1600 GTL E Luxury staje się godnym rywalem w gronie motocykli turystycznych, łączącym w sobie komfort i prędkość, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających motocyklistów. Dane techniczne i specyfikacja pokazują zaawansowanie tego modelu, umieszczając go na szczycie rankingu w swojej klasie.