BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Model:
BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE
System paliwowy:
Elektroniczny wtrysk paliwa z systemem Ride-by-Wire
Typ silnika:
Chłodzony cieczą, czterosuwowy, rzędowy, sześciocylindrowy, czterozaworowy na cylinder, podwójny wałek rozrządu
Smarowanie:
Smarowanie suchą miską olejową
Pojemność skokowa:
1649 cm³
Średnica x skok tłoka:
71.1 x 68.6 mm
Stopień sprężania:
12.2:1
Moc:
160 KM przy 7750 obr./min
Moment obrotowy:
175 Nm przy 5250 obr./min
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Napęd pierwotny:
Koła zębate
Napęd końcowy:
Wał
Rama:
Rama aluminiowa typu bridge z silnikiem nośnym
Zawieszenie przednie:
BMW Duolever, centralny amortyzator
Zawieszenie tylne:
BMW Paralever
Hamulce tylne:
Pojedyncza tarcza ø 320 mm, dwu-tłoczkowy zacisk pływający
Długość całkowita:
2489 mm
Szerokość całkowita:
1001 mm
Wysokość siedzenia:
749 mm
Rozstaw osi:
1618 mm
Waga:
360 kg
Pojemność zbiornika paliwa:
26.5 L
Koło przednie:
120/70 ZR 17
Koło tylne:
190/55 ZR 17
Sprzęgło:
Wielopłytkowe, mokre
Hamulec przedni:
Podwójne pływające tarcze, czterotłoczkowe zaciski stałe, ø 320 mm
PLUSY I MINUSY
- Plusem jest wyrafinowany układ jezdny, który zapewnia doskonałą stabilność na zakrętach.
- High-tech system Ride-by-Wire poprawia precyzję sterowania.
- Minusem jest znaczna waga pojazdu, która może wpływać na manewrowość przy niższych prędkościach.
- Niewielka pojemność zbiornika paliwa ogranicza zasięg podróży bez tankowania.
CECHY
- Elektroniczny wtrysk paliwa zapewnia efektywność paliwową i responsywność silnika.
- Rama aluminiowa typu bridge zwiększa wytrzymałość i zmniejsza wagę motocykla.
- Zaawansowany system zawieszenia Duolever i Paralever zapewnia stabilność jazdy na nierównych nawierzchniach.
- Podwójne pływające tarcze hamulcowe na przednim kole gwarantują skuteczność hamowania.
- System Ride-by-Wire optymalizuje reakcje przepustnicy, zwiększając komfort jazdy.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE to motocykl, który łączy w sobie wyrafinowaną technologię z imponującymi osiągami. Dzięki niezwykle wydajnemu silnikowi o mocy 160 KM, motocykl umożliwia osiągnięcie prędkości maksymalnej, znanej jako V-Max, która wynosi około 200 km/h. Przyspieszenie jest równie imponujące, co sprawia, że każda podróż staje się ekscytującym przeżyciem. Znaczny moment obrotowy na poziomie 175 Nm, dostępny przy stosunkowo niskich obrotach 5250 obr./min, pozwala na dynamiczne przyspieszanie i płynne pokonywanie długich tras bez większego wysiłku. To połączenie zaawansowanej specyfikacji technicznej oraz wydajności czyni BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE idealnym wyborem dla miłośników długiej jazdy i entuzjastów prędkości.