BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE
System paliwowy: Elektroniczny wtrysk paliwa z systemem Ride-by-Wire
Typ silnika: Chłodzony cieczą, czterosuwowy, rzędowy, sześciocylindrowy, czterozaworowy na cylinder, podwójny wałek rozrządu
Smarowanie: Smarowanie suchą miską olejową
Pojemność skokowa: 1649 cm³
Średnica x skok tłoka: 71.1 x 68.6 mm
Stopień sprężania: 12.2:1
Moc: 160 KM przy 7750 obr./min
Moment obrotowy: 175 Nm przy 5250 obr./min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Napęd pierwotny: Koła zębate
Napęd końcowy: Wał
Rama: Rama aluminiowa typu bridge z silnikiem nośnym
Zawieszenie przednie: BMW Duolever, centralny amortyzator
Zawieszenie tylne: BMW Paralever
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza ø 320 mm, dwu-tłoczkowy zacisk pływający
Długość całkowita: 2489 mm
Szerokość całkowita: 1001 mm
Wysokość siedzenia: 749 mm
Rozstaw osi: 1618 mm
Waga: 360 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 26.5 L
Koło przednie: 120/70 ZR 17
Koło tylne: 190/55 ZR 17
Sprzęgło: Wielopłytkowe, mokre
Hamulec przedni: Podwójne pływające tarcze, czterotłoczkowe zaciski stałe, ø 320 mm

PLUSY I MINUSY

  • Plusem jest wyrafinowany układ jezdny, który zapewnia doskonałą stabilność na zakrętach.
  • High-tech system Ride-by-Wire poprawia precyzję sterowania.
  • Minusem jest znaczna waga pojazdu, która może wpływać na manewrowość przy niższych prędkościach.
  • Niewielka pojemność zbiornika paliwa ogranicza zasięg podróży bez tankowania.

CECHY

  • Elektroniczny wtrysk paliwa zapewnia efektywność paliwową i responsywność silnika.
  • Rama aluminiowa typu bridge zwiększa wytrzymałość i zmniejsza wagę motocykla.
  • Zaawansowany system zawieszenia Duolever i Paralever zapewnia stabilność jazdy na nierównych nawierzchniach.
  • Podwójne pływające tarcze hamulcowe na przednim kole gwarantują skuteczność hamowania.
  • System Ride-by-Wire optymalizuje reakcje przepustnicy, zwiększając komfort jazdy.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE to motocykl, który łączy w sobie wyrafinowaną technologię z imponującymi osiągami. Dzięki niezwykle wydajnemu silnikowi o mocy 160 KM, motocykl umożliwia osiągnięcie prędkości maksymalnej, znanej jako V-Max, która wynosi około 200 km/h. Przyspieszenie jest równie imponujące, co sprawia, że każda podróż staje się ekscytującym przeżyciem. Znaczny moment obrotowy na poziomie 175 Nm, dostępny przy stosunkowo niskich obrotach 5250 obr./min, pozwala na dynamiczne przyspieszanie i płynne pokonywanie długich tras bez większego wysiłku. To połączenie zaawansowanej specyfikacji technicznej oraz wydajności czyni BMW K 1600 GTL EXCLUSIVE idealnym wyborem dla miłośników długiej jazdy i entuzjastów prędkości.