BMW R 100 CS DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Solidna konstrukcja stalowej ramy
- Efektywne hamowanie dzięki podwójnym tarczom z przodu
- Wysoka wydajność przy niskim zużyciu paliwa
- Tradycyjny wygląd i klasyczne wykonanie
- Wyższa masa w porównaniu do innych modeli w tej klasie
- Ograniczona pojemność zbiornika paliwa na długie trasy
CECHY
- Chłodzenie powietrzem zapewniające prostotę i niezawodność w pracy silnika
- Czterosuwowy silnik bokser, który dostarcza wyjątkowego momentu obrotowego
- Podwójne regulowane amortyzatory dla stabilnej jazdy
- Efektywny system hamowania dzięki podwójnym tarczom przednim i bębnowemu tylnemu hamulcowi
- Solidna stalowa rama, która zwiększa trwałość motocykla
- Stylizacja retro, która przyciąga entuzjastów klasycznych designów
- Suche, jednotarczowe sprzęgło z membranową sprężyną zapewniające płynną zmianę biegów
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 100 CS to klasyczny motocykl, który oferuje niesamowite osiągi dla miłośników dwóch kółek, szukających połączenia elegancji i mocy. Jednym z kluczowych parametrów, które przyciągają uwagę pasjonatów, jest prędkość maksymalna, znana również jako V-max. Dzięki zastosowaniu czterosuwowego silnika bokser 980 cm³, motocykl osiąga prędkość maksymalną, która dostarcza niezapomnianych wrażeń z jazdy. Specyfikacja motocykla pozwala na świetne przyspieszenie i kontrolę. Przyspieszenie tego modelu jest wyjątkowo płynne, co w połączeniu z jego maksymalną prędkością czyni go odpowiednim nie tylko na długie trasy, ale również do codziennej jazdy. System zasilania również nie zawodzi, dzięki zastosowaniu dwóch gaźników Bing, zapewniając doskonałe dozowanie paliwa i stałą moc na każdej drodze. BMW R 100 CS to model, który definiuje nowoczesną klasykę, oferując dane techniczne godnym najlepszych maszyn na rynku.