BMW R 100 RT Classic DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Hamulce Tylne: Bęben 200 mm
Hamulce Przednie: Podwójne tarcze 260 mm, zaciski 2-tłoczkowe
Zawieszenie Tylne: BMW Motorrad Monolever
Zawieszenie Przednie: Hydrauliczny widelec teleskopowy
Rama: Stalowa
Napęd Końcowy: Wał kardana
Tył: 4.00 H-18
Przód: 3.25 H-19
Pojemność zbiornika paliwa: 6,3 L
Masa własna: 238 kg
Sprzęgło: Suche, jednokierunkowe, z tarczą o sprężynie membranowej
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna
Układ zasilania: 2x gaźniki Bing
Maksymalny moment obrotowy: 75 Nm przy 6000 obr./min
Moc: 60 KM przy 7000 obr./min
Stopień sprężania: 8,5:1
Średnica x Skok tłoka: 94,0 x 71,1 mm
Pojemność skokowa: 980 cm³
Typ: Chłodzony powietrzem, czterosuwowy, boxer, dwa zawory na cylinder
Prześwit: 165 mm
Rozstaw osi: 1466 mm
Wysokość siedziska: 820 mm
Szerokość całkowita: 747 mm
Długość całkowita: 2111 mm

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja ramy stalowej zapewnia dużą stabilność.
  • Niezawodny układ napędowy dzięki wałowi kardana.
  • Styl klasyczny z nutą elegancji, wpisujący się w linie turystyczne.
  • Moc i moment obrotowy odpowiednie do długich tras, jednak przy niższych prędkościach miejskich spalanie może być wyższe.
  • Hydrauliczny widelec i BMW Motorrad Monolever oferują wysoki komfort jazdy, aczkolwiek ciężar motocykla może utrudniać manewrowanie w mieście.

CECHY

  • BMW R 100 RT Classic to model turystyczny zbudowany na stalowej ramie, zapewniającej trwałość i stabilność.
  • Motocykl wyposażony jest w chłodzony powietrzem, czterosuwowy silnik typu boxer o pojemności 980 cm³.
  • Układ zasilania opiera się na dwóch gaźnikach Bing, co zapewnia płynność pracy silnika.
  • Posiada zintegrowany układ hamulcowy z podwójnymi tarczami z przodu i bębnem z tyłu, gwarantując bezpieczne hamowanie.
  • Ergonomiczne siedzisko umieszczone na wysokości 820 mm zapewnia komfortowe podróże na długich dystansach.
  • Przy swojej pojemności zbiornika paliwa wynoszącej 6,3 litra, motocykl oferuje zasięg odpowiedni na wielogodzinne trasy.
  • Klasyczny design i eleganckie wykończenie sprawiają, że model ten jest ceniony wśród entuzjastów klasycznego piękna motocykli.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW R 100 RT Classic to motocykl, który wyróżnia się zarówno technicznymi możliwościami, jak i klasycznym designem. Wyposażony w 60 koni mechanicznych, osiąga maksymalną prędkość (V-Max) wynoszącą około 190 km/h. To oznacza, że może rywalizować z nowocześniejszymi modelami w swojej kategorii turystycznej. Przyspieszenie tego modelu jest równie imponujące, z możliwością osiągnięcia prędkości 100 km/h w około 5 sekund. Dzięki zastosowanej geometrii motocykl zapewnia doskonałe prowadzenie nawet przy maksymalnych prędkościach, co czyni go idealnym wyborem dla entuzjastów długodystansowych podróży. Wszystko to przy zachowaniu wyjątkowej stabilności i komfortu, typowego dla maszyn turystycznych BMW. Te cechy sprawiają, że BMW R 100 RT Classic jest idealnym kompanem na szosie, łączącym emocje jazdy z bezpieczeństwem i niezawodnością, których oczekują współcześni miłośnicy motocykli.