BMW R 100 RT Mono DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność silnika: 980 cm3
Cylinder: boxer, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Max. moc: 60 KM przy 7000 obr/min
Max. moment obrotowy: 75 Nm przy 6000 obr/min
Układ paliwowy: 2 gaźniki Bing
Skrzynia biegów: manualna, 5-biegowa
Napęd końcowy: wał Kardana
Rama: stalowa
Zawieszenie przednie: hydrauliczny widelec teleskopowy
Zawieszenie tylne: BMW Motorrad Monolever
Hamulce przednie: podwójne tarcze 260 mm, zaciski dwutłoczkowe
Hamulce tylne: bęben 200 mm
Długość całkowita: 2111 mm
Szerokość całkowita: 747 mm
Wysokość siedzenia: 820 mm
Rozstaw osi: 1466 mm
Prześwit: 165 mm
Waga: 238 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 6,3 L
Opony przód/tył: Przód: 3.25 H-19, Tył: 4.00 H-18

PLUSY I MINUSY

  • Prosty w obsłudze i serwisowaniu.
  • Stabilny na długich trasach dzięki wałkowi Kardana.
  • Wysoka jakość wykonania typowa dla BMW.
  • Limitowane osiągi w porównaniu do nowocześniejszych motocykli.
  • Brak nowoczesnych systemów bezpieczeństwa.
  • Wyposażenie standardowe jak na swoje czasy.

CECHY

  • Motocykl BMW R 100 RT Mono to połączenie klasycznego stylu z nowoczesną technologią z lat 80.
  • Dwuzaworowy silnik boxer chłodzony powietrzem jest stworzony z myślą o długowieczności i prostocie obsługi.
  • Zawieszenie Monolever zapewnia stabilność i komfort jazdy, zwłaszcza na długich trasach.
  • System hamulcowy z podwójnymi tarczami na przodzie gwarantuje skuteczne hamowanie w każdej sytuacji.
  • Charakteryzuje się dużą wytrzymałością pomimo stosunkowo niewielkiej mocy, co czyni go niezawodnym partnerem na drodze.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Model BMW R 100 RT Mono charakteryzuje się imponującą prędkością maksymalną, znaną jako V-Max, która wynosi około 188 km/h. Sercem tego motocykla jest silnik o pojemności 980 cm3, który produkuje 60 KM przy 7000 obr/min. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie doskonałych parametrów przyspieszenia. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje niewiele ponad 5 sekund, co czyni ten model jednym z szybszych w swojej klasie. Układ napędowy BMW R 100 RT Mono, oparty na skrzyni 5-biegowej i napędzie wałkiem Kardana, przyczynia się do płynnego przenoszenia mocy na tylne koło, co jest kluczowe dla utrzymania stabilności i kontroli przy wyższych prędkościach. Dzięki temu motocykl ten jest idealnym wyborem dla miłośników szybkiej jazdy, którzy cenią sobie również niezawodność i komfort podróży.