BMW R 100 T DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW R 100 T
Typ: Chłodzony powietrzem, czterosuwowy, boxer, dwucylindrowy, 2 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 980 cm³
Średnica x skok tłoka: 94,0 x 71,1 mm
Stopień sprężania: 9.5:1
Moc: 70 KM przy 7250 obr/min
Moment obrotowy: 77 Nm przy 5500 obr/min
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna
Sprzęgło: Suche, jednopłytowe, ze sprężyną talerzową
Napęd końcowy: Wał kardana
System zasilania: 2x gaźniki Bing V94
Rama: Stalowa
Zawieszenie przednie: Hydrauliczne widelce teleskopowe
Zawieszenie tylne: Podwójne amortyzatory regulowane
Hamulce przednie: Podwójne tarcze 260mm, 2-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: Bęben 260mm
Wysokość siodełka: 810 mm
Waga: 215 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 6,3 L
Przód: 1.85 B19
Tył: 2.75 C18

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja z wysokiej jakości materiałów.
  • Wysoka wydajność dzięki sprawnej skrzyni biegów i mocnemu silnikowi.
  • Styl retro z nowoczesnymi akcentami.
  • Zadowalające przyspieszenie i stabilność na trasie.
  • Jednak dla niektórych użytkowników waga może być odczuwalna podczas manewrowania.

CECHY

  • Klasyczny design połączony z nowoczesną technologią.
  • Pojemny zbiornik paliwa umożliwiający długie podróże bez potrzeby częstego tankowania.
  • Zawieszenie zaprojektowane do komfortowej jazdy nawet na nierównych nawierzchniach.
  • System hamulcowy zapewniający skuteczne zatrzymywanie się na krótszym dystansie.
  • Duża funkcjonalność przy niskim zużyciu paliwa, co wpływa na oszczędności.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Jednym z kluczowych aspektów, który przyciąga entuzjastów motocykli do BMW R 100 T, jest jego prędkość maksymalna, tzw. "v-max". Ten model jest w stanie osiągnąć imponującą prędkość dochodzącą do 190 km/h, co czyni go godnym uwagi pretendentem do szybkich podróży na trasach krajowych i autostradach. Przy takiej prędkości przyspieszenie także jest istotnym czynnikiem wpływającym na ogólne wrażenia z jazdy. BMW R 100 T oferuje płynne i zadowalające przyspieszenie, co jest rezultatem dobrze zestrojonej skrzyni biegów i odpowiedniego momentu obrotowego. Dzięki 77 Nm przy 5500 obr/min motocyklista może cieszyć się nie tylko szybkim startem, ale również dynamiką w średnim zakresie obrotów, co jest kluczowe podczas wyprzedzania i dynamicznej jazdy miejskiej. Jego specyfikacja zapewnia nie tylko prędkość, ale również bezpieczeństwo i komfort podczas dłuższych podróży.