BMW R 11 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Prosta konstrukcja, co ułatwia naprawy.
- Klasyczny wygląd, doceniany przez kolekcjonerów.
- Wyjątkowy układ kierowania i zawieszenia zapewnia płynność jazdy.
- Stalowa rama gwarantuje trwałość.
- Ograniczona moc silnika może być niedostateczna dla niektórych kierowców.
- Brak nowoczesnych funkcji bezpieczeństwa.
- Brak tylnego zawieszenia wymaga większej uwagi na nierównościach drogi.
CECHY
- Charakterystyczny dla epoki silnik o układzie typu bokser.
- Sprzęgło jednotarczowe suche, które zapewnia odporną na zużycie pracę.
- Napęd wałem ogranicza konieczność konserwacji w porównaniu do napędu łańcuchowego.
- Unikalne hamulce kardana i bębnowe harmonizują ze stalową ramą, oferując trwałość.
- Zawieszenie z przednią sprężyną płytową absorbuje mniejsze nierówności drogi.
- Tradycyjny system gaźników umożliwia łatwiejszą regulację manualną.
- Ergonomiczne siedzenie sprężynowe zapewniające komfort nawet na dłuższych trasach.
- Kompaktowy i wytrzymały układ 3-biegowy dostosowany do turystycznych wypraw.
- Prosty w obsłudze i konserwacji, co szczególnie doceniają mechanicy i kolekcjonerzy.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 11 to maszyna, która oferuje imponującą prędkość maksymalną (v-max). Ten klasyczny motocykl z początków XX wieku, mimo swojego wieku, nadal potrafi zaskoczyć swoich entuzjastów. Model ten osiąga prędkość v-max na poziomie około 110 km/h, co jest całkiem imponującym wynikiem dla motocykla o charakterystyce turystycznej z tamtej epoki. Przyspieszenie BMW R 11, chociaż może nie jest tak dynamiczne jak współczesne jednostki, oferuje płynne i stabilne osiągi dzięki klasycznej skrzyni 3-biegowej i odpowiednio zestrojonemu silnikowi o mocy 20 KM. Wartości te, w połączeniu z jego ergonomicznym układem siedzenia, sprawiają, że każda podróż tym motocyklem to unikalne doświadczenie. Dla miłośników motoryzacji, dla których liczy się nie tylko prędkość, ale także wyjątkowy styl i historia, BMW R 11 jawi się jako idealny wybór.