BMW R 11 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW R 11
Pojemność paliwa: 3,7 L
Współczynnik sprężania: 5,5:1
Masa: 182 kg
Hamulce tylne: 37 mm hamulec kardana
Rama: stalowa
Hamulce przednie: 200 mm bębnowe
Moc: 20 KM przy 4400 RPM
Układ paliwowy: Gaźnik BMW 24 mm
Skrzynia biegów: 3-biegowa, manualna
Sprzęgło: suche, jednotarczowe
Napęd końcowy: wał
Zawieszenie przednie: sprężyna płytowa
Zawieszenie tylne: sztywny tył, sprężynowane siedzenie
Pojemność skokowa: 745 cm³
Średnica x skok tłoka: 78,7 x 78,7 mm
Typ silnika: chłodzony powietrzem, czterosuwowy, twin cylinder, zawory boczne

PLUSY I MINUSY

  • Prosta konstrukcja, co ułatwia naprawy.
  • Klasyczny wygląd, doceniany przez kolekcjonerów.
  • Wyjątkowy układ kierowania i zawieszenia zapewnia płynność jazdy.
  • Stalowa rama gwarantuje trwałość.
  • Ograniczona moc silnika może być niedostateczna dla niektórych kierowców.
  • Brak nowoczesnych funkcji bezpieczeństwa.
  • Brak tylnego zawieszenia wymaga większej uwagi na nierównościach drogi.

CECHY

  • Charakterystyczny dla epoki silnik o układzie typu bokser.
  • Sprzęgło jednotarczowe suche, które zapewnia odporną na zużycie pracę.
  • Napęd wałem ogranicza konieczność konserwacji w porównaniu do napędu łańcuchowego.
  • Unikalne hamulce kardana i bębnowe harmonizują ze stalową ramą, oferując trwałość.
  • Zawieszenie z przednią sprężyną płytową absorbuje mniejsze nierówności drogi.
  • Tradycyjny system gaźników umożliwia łatwiejszą regulację manualną.
  • Ergonomiczne siedzenie sprężynowe zapewniające komfort nawet na dłuższych trasach.
  • Kompaktowy i wytrzymały układ 3-biegowy dostosowany do turystycznych wypraw.
  • Prosty w obsłudze i konserwacji, co szczególnie doceniają mechanicy i kolekcjonerzy.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW R 11 to maszyna, która oferuje imponującą prędkość maksymalną (v-max). Ten klasyczny motocykl z początków XX wieku, mimo swojego wieku, nadal potrafi zaskoczyć swoich entuzjastów. Model ten osiąga prędkość v-max na poziomie około 110 km/h, co jest całkiem imponującym wynikiem dla motocykla o charakterystyce turystycznej z tamtej epoki. Przyspieszenie BMW R 11, chociaż może nie jest tak dynamiczne jak współczesne jednostki, oferuje płynne i stabilne osiągi dzięki klasycznej skrzyni 3-biegowej i odpowiednio zestrojonemu silnikowi o mocy 20 KM. Wartości te, w połączeniu z jego ergonomicznym układem siedzenia, sprawiają, że każda podróż tym motocyklem to unikalne doświadczenie. Dla miłośników motoryzacji, dla których liczy się nie tylko prędkość, ale także wyjątkowy styl i historia, BMW R 11 jawi się jako idealny wybór.