BMW R 1100 GS DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Plus: Wysoka wydajność silnika chłodzonego powietrzem typu bokser.
- Plus: Stabilna rama trzyczęściowa ze stali.
- Plus: Zaawansowane zawieszenie BMW Motorrad Paralever i Telelever.
- Minus: Ograniczona pojemność zbiornika paliwa na dłuższe trasy.
- Minus: Duża waga, co może wpływać na manewrowość w terenie.
- Minus: Konieczność serwisowania zaawansowanych układów zawieszenia.
CECHY
- Silnik chłodzony powietrzem, czterosuwowy o pojemności 1084 cm³.
- Moc szczytowa wynosząca 80 KM.
- Moment obrotowy 98 Nm ułatwiający dynamiczne przyspieszenia.
- System zasilania paliwem EFI dla efektywnego zużycia paliwa.
- Skrzynia biegów manualna pięciostopniowa.
- Zawieszenie z technologią BMW Motorrad dla lepszej stabilności.
- Waga 225 kg zapewnia solidną pozycję w czasie jazdy.
- Długość całkowita 2189 mm i szerokość 919 mm wpływają na imponującą sylwetkę pojazdu.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 1100 GS to model, który na pewno zadowoli miłośników motocykli nie tylko swoim wyglądem, ale przede wszystkim osiągami. Jego prędkość maksymalna, czyli v-max, osiąga wartości równe około 200 km/h. Dzięki dynamicznemu przyspieszeniu, które wynika z mocy 80 KM i momentu obrotowego 98 Nm, motocyklista może cieszyć się płynnym przyrostem prędkości. Przyjemność jazdy potęguje także zastosowanie systemu zasilania paliwem EFI, który zapewnia natychmiastową reakcję na manetkę gazu. Wyposażony w solidną, trzyczęściową ramę i zawieszenie, motocykl zachowuje stabilność nawet przy większych prędkościach, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa. Wszystkie te elementy sprawiają, że BMW R 1100 GS jest jednym z bardziej docenianych modeli w swojej klasie, oferując nie tylko wysoką prędkość v-max, ale również wyjątkowe wrażenia z jazdy na każdej trasie. Te dane techniczne potwierdzają jego wysoką specyfikację w świecie motocykli.