BMW R 1100 RS DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Plus: Mocny i niezawodny silnik o pojemności 1085 cm³.
- Plus: Komfortowa pozycja jazdy dzięki wysokości siodełka 780 mm.
- Plus: Doskonała stabilność na drodze zapewniona przez zawieszenie Telelever i Paralever.
- Minus: Waga 239 kg, co może być problematyczne na wolnych prędkościach.
- Minus: Ograniczona pojemność baku 5.8 L, co wymaga częstszych tankowań.
CECHY
- System wtrysku paliwa EFI zapewnia optymalne spalanie i lepszą efektywność.
- Układ hamulcowy składający się z podwójnych tarcz 305 mm z czterotłoczkowymi zaciskami na przedzie zapewnia wysoką skuteczność hamowania.
- Zawieszenie Paralever na tyle pozwala na maksymalne wykorzystanie napędu na wał kardana, minimalizując efekt podnoszenia tylnej osi przy przyspieszeniu.
- Odporna rama stalowa zwiększa trwałość i bezpieczeństwo konstrukcji.
- Motocykl jest wyposażony w opony 120/70-17 na przedzie i 160/60-18 na tyle, co zapewnia doskonałą przyczepność na różnych nawierzchniach.
- Moc 90 KM przy 7250 obr/min gwarantuje dynamiczne przyspieszenie, co czyni go idealnym wyborem dla miłośników szybkiej jazdy.
- Kompaktowe wymiary motocykla: Długość 2174 mm i szerokość 919 mm umożliwiają łatwe manewrowanie w miejskich warunkach ruchu drogowego.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 1100 RS, motocykl o imponujących właściwościach jezdnych, jest znany z osiągów, które zadowolą nawet najbardziej wymagających entuzjastów jednośladów. Prędkość maksymalna tego motocykla, znana jako v-max, sięga około 200 km/h, co pozwala na dynamiczną jazdę na autostradzie, jak i w miejskich warunkach. Przyspieszenie tego modelu również zasługuje na uwagę; motor osiąga 100 km/h w zaledwie kilka sekund dzięki dobrej współpracy układu paliwowego EFI oraz mocnej jednostki napędowej o mocy 90 KM. Dane techniczne oraz specyfikacja tego motocykla pokazują, jak dobrze zbalansowanym i dynamicznym jest BMW R 1100 RS. Dla miłośników prędkości i nieprzerwanej mocy, możliwość korzystania z pełnej skali przyspieszenia daje wyjątkowe wrażenia z jazdy, zarówno na trasach dalekobieżnych, jak i podczas krótkich przejażdżek.