BMW R 1100 S DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW R 1100 S
Pojemność silnika: 1085 cm³
Rodzaj silnika: Chłodzony powietrzem, czterosuwowy, dwucylindrowy boxer
Moc silnika: 98 KM przy 7500 RPM
Moment obrotowy: 98 Nm przy 5750 RPM
Przełożenie: 6-biegowa manualna skrzynia biegów
Napęd końcowy: Wał napędowy
Układ paliwowy: Wielopunktowy wtrysk EFI
Kompresja: 11.3:1
Zawieszenie przednie: BMW Motorrad Telelever
Zawieszenie tylne: BMW Motorrad Paralever
Hamulce przednie: Podwójne tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza 276 mm, 2-tłoczkowy zacisk
Waga: 229 kg
Wysokość siedzenia: 800 mm
Objętość zbiornika paliwa: 4.8 L

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja wału napędowego, zapewniająca trwałość i małą potrzebę konserwacji.
  • Doskonale zrównoważony układ jezdny z zawieszeniem BMW Motorrad Paralever i Telelever.
  • Efektywny system hamulcowy z podwójnymi tarczami z przodu, zapewniającymi mocne hamowanie.
  • Wysoka prędkość maksymalna (V-Max) na poziomie 225 km/h.
  • Wysoka masa własna (229 kg), co może wpłynąć na zwinność pojazdu w miejskich warunkach.

CECHY

  • BMW R 1100 S jest wyposażony w czterosuwowy, dwucylindrowy silnik boxer, który charakteryzuje się nie tylko trwałością, ale i efektywnością.
  • Dzięki nowoczesnemu układowi wtrysku paliwa EFI, motocykl oferuje płynną i efektywną pracę nawet w ekstremalnych warunkach.
  • Zastosowane hamulce przednie z 4-tłoczkowymi zaciskami zapewniają pewne i bezpieczne hamowanie w każdych warunkach drogowych.
  • W standardzie znajduje się zawieszenie przednie Telelever oraz tylne Paralever, gwarantujące doskonałe właściwości jezdne zarówno na trasie, jak i na torze.
  • Ergonomiczna, wysoka pozycja siedzenia (800 mm) sprzyja komfortowi jazdy na dłuższych dystansach.
  • Kompresja na poziomie 11.3:1 świadczy o wysokiej efektywności silnika.
  • Design motocykla podkreśla jego sportowy charakter, a aerodynamiczne kształty pozwalają na osiąganie wysokich prędkości z mniejszym oporem powietrza.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Motocykl BMW R 1100 S oferuje znakomitą wydajność w zakresie prędkości maksymalnej (V-Max), osiągając poziom 225 km/h. Osiągnięcie tej prędkości jest możliwe dzięki zaawansowanej technologii chłodzenia powietrzem i wydajnemu systemowi wtrysku EFI. Imponujące przyspieszenie tego modelu, rozpędzającego się od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,6 sekundy, czyni go jednym z czołowych motocykli w swojej klasie. Całość napędzana jest wałem napędowym, który zapewnia nie tylko moc, ale także niezawodność i minimalną konserwację. Stylowy design i wyrafinowana aerodynamika dodatkowo wspomagają osiąganie takich prędkości. Niewątpliwie BMW R 1100 S jest przeznaczony dla entuzjastów, którzy poszukują wysokiej jakości i dużych emocji podczas jazdy na motocyklu.