BMW R 1100 S DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Model:
BMW R 1100 S
Pojemność silnika:
1085 cm³
Rodzaj silnika:
Chłodzony powietrzem, czterosuwowy, dwucylindrowy boxer
Moc silnika:
98 KM przy 7500 RPM
Moment obrotowy:
98 Nm przy 5750 RPM
Przełożenie:
6-biegowa manualna skrzynia biegów
Napęd końcowy:
Wał napędowy
Układ paliwowy:
Wielopunktowy wtrysk EFI
Kompresja:
11.3:1
Zawieszenie przednie:
BMW Motorrad Telelever
Zawieszenie tylne:
BMW Motorrad Paralever
Hamulce przednie:
Podwójne tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne:
Pojedyncza tarcza 276 mm, 2-tłoczkowy zacisk
Waga:
229 kg
Wysokość siedzenia:
800 mm
Objętość zbiornika paliwa:
4.8 L
PLUSY I MINUSY
- Solidna konstrukcja wału napędowego, zapewniająca trwałość i małą potrzebę konserwacji.
- Doskonale zrównoważony układ jezdny z zawieszeniem BMW Motorrad Paralever i Telelever.
- Efektywny system hamulcowy z podwójnymi tarczami z przodu, zapewniającymi mocne hamowanie.
- Wysoka prędkość maksymalna (V-Max) na poziomie 225 km/h.
- Wysoka masa własna (229 kg), co może wpłynąć na zwinność pojazdu w miejskich warunkach.
CECHY
- BMW R 1100 S jest wyposażony w czterosuwowy, dwucylindrowy silnik boxer, który charakteryzuje się nie tylko trwałością, ale i efektywnością.
- Dzięki nowoczesnemu układowi wtrysku paliwa EFI, motocykl oferuje płynną i efektywną pracę nawet w ekstremalnych warunkach.
- Zastosowane hamulce przednie z 4-tłoczkowymi zaciskami zapewniają pewne i bezpieczne hamowanie w każdych warunkach drogowych.
- W standardzie znajduje się zawieszenie przednie Telelever oraz tylne Paralever, gwarantujące doskonałe właściwości jezdne zarówno na trasie, jak i na torze.
- Ergonomiczna, wysoka pozycja siedzenia (800 mm) sprzyja komfortowi jazdy na dłuższych dystansach.
- Kompresja na poziomie 11.3:1 świadczy o wysokiej efektywności silnika.
- Design motocykla podkreśla jego sportowy charakter, a aerodynamiczne kształty pozwalają na osiąganie wysokich prędkości z mniejszym oporem powietrza.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Motocykl BMW R 1100 S oferuje znakomitą wydajność w zakresie prędkości maksymalnej (V-Max), osiągając poziom 225 km/h. Osiągnięcie tej prędkości jest możliwe dzięki zaawansowanej technologii chłodzenia powietrzem i wydajnemu systemowi wtrysku EFI. Imponujące przyspieszenie tego modelu, rozpędzającego się od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,6 sekundy, czyni go jednym z czołowych motocykli w swojej klasie. Całość napędzana jest wałem napędowym, który zapewnia nie tylko moc, ale także niezawodność i minimalną konserwację. Stylowy design i wyrafinowana aerodynamika dodatkowo wspomagają osiąganie takich prędkości. Niewątpliwie BMW R 1100 S jest przeznaczony dla entuzjastów, którzy poszukują wysokiej jakości i dużych emocji podczas jazdy na motocyklu.